50 مگاوات برق تا سرانجام سال جاری در میل نادر وارد مدار خواهد شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم تا سرانجام سال جاری 50 مگاوات نیروگاه برق در منطقه میل نادر اجرا و حدود 150 مگاوات هم قرارداد نصب منعقد تا بزرگترین مزرعه بادی کشور را در این منطقه داشته باشیم.

50 مگاوات برق تا سرانجام سال جاری در میل نادر وارد مدار خواهد شد

به گزارش خبرنگار از ،علیرضا پرنده مطلق مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان گفت: در دولت دوم ریاست جمهوری روحانی به عبارتی 6 ماه سرانجامی پروژه هایی تعریف کردیم که در سیستان و بلوچستان بی نظیر بود به طور مثال انتهای پارسال2 پست دائم همزمان (پارود و سردرگان) در استان با هزینه ای بیش از 300 میلیارد تومان آغاز و تعریف شد.

او با بیان اینکه این 2 ایستگاه (پارود و سردرگان) ایستگاه های بسیار مهمی هستند که امیدواریم بتوانیم طی یک اتفاق نادر حتی در صنعت برق کشور در کمترین زمان ممکن در مدار قرار دهیم اضافه کرد: این 2 پست پیشرفت خوبی داشته و در حال خرید تجهیزات هستند و می توانیم امیدوار باشیم که سال بعد همین زمان ها در مدار قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه خط 230 کیلو ولت 2 مداره دکلی از زاهدان تا میرجاوه در حال اجرا بوده که تا دی 1400 تکمیل می گردد اظهار داشت: در واقع بیش از 80 کیلومتر خط در کمترین زمان ساخته خواهد شد.

او با بیان اینکه تا سرانجام سال 1400 پست موقت بخش کتیج شهرستان فنوج و خط این بخش در مدار قرار خواهد گرفت توضیح داد: این خط فوق توزیع برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان در بالاترین سطح فوق توزیع 132 کیلوولت اجرا می گردد که این مهم یک تحول در استان است.

پرنده مطلق با اشاره به اینکه امیدواریم سرانجام اردیبهشت خط نیکشهر به سمت فنوج و از آن طرف پست فنوج هم برقدار گردد و مسائل این شهرستان را در پیک بار 1400 نداشته باشیم توضیح داد: پارسال حدود 800 میلیارد تومان پروژه در سیستان و بلوچستان تعریف شد.

او با بیان اینکه در سال 99 خط 400 کیلوولت میل نادر برای نخستین بار در کشور به صورت EPC اجرا شد اظهارداشت: در موضوع میل نادر سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته و مپنا 50 مگاوات را تا سرانجام سال در این منطقه اجرا خواهد نمود بعلاوه قبل از آغاز باد های 120 روزه 10 توربین با 25 مگاوات در مدار قرار خواهد داد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این اقدامات در میل نادر آغاز کار است، زیرا سرمایه گذار های متعددی با آماده شدن بستر و زیرساخت آماده سرمایه گذاری در این منطقه هستند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "50 مگاوات برق تا سرانجام سال جاری در میل نادر وارد مدار خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 مگاوات برق تا سرانجام سال جاری در میل نادر وارد مدار خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید