فرهاد پورغلامی: امیدوارم ملوان برنده دربی گیلان باشد، هم به بازی زیبا اهمیت می دهیم و هم نتیجه خوب

به گزارش حمایت از تولید ملی، فرهاد پورغلامی ابراز امیدواری کرد، تیم ملوان بندرانزلی در دربی گیلان به پیروزی دست یابد.

فرهاد پورغلامی: امیدوارم ملوان برنده دربی گیلان باشد، هم به بازی زیبا اهمیت می دهیم و هم نتیجه خوب

به گزارش حمایت از تولید ملی از بندر انزلی، فرهاد پورغلامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ملوان بندرانزلی مقابل سپیدرود رشت در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: دربی گیلان هم به مانند همه دربی های جهان حساسیت بالایی دارد و امیدوارم فردا ما برنده بازی باشیم تا طرفداران مان خوشحال شوند.

وی اضافه نمود: ما برای بازی فردا سه بازیکن خود را در اختیار نداریم، اما امیدواریم که بازیکنان جانشین بتوانند توانایی خود را در زمین به بهترین شکل ارائه نمایند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان در واکنش به پرسش حمایت از تولید ملی در مورد مسائل و مدیریتی این باشگاه خاطر نشان کرد: صحبت در این موارد در حیطه کاری من نیست. من فقط می توانم آرزو کنم که مسائل مان حل گردد.

پورغلامی با بیان اینکه دو تیم شناخت کافی از یکدیگر دارند، یادآور شد: سپیدرود فقط یک بازی با مربیگری علی کریمی انجام داده است و ما فقط توانستیم بازی آخر این تیم را بررسی کنیم. البته آنها فیلم بازی ما را دیده اند و فکر می کنم هر دو تیم شناخت کافی از یکدیگر داشته باشند.

وی راجع به اینکه گفته می گردد تعدادی از نفرات ملوان تجربه دربی گیلان را ندارند و شاید این مسئله به ضرر تیم شان تمام گردد، گفت: نه، این طور نیست. بازیکنان ملوان تجربه بازی های این چنینی را دارند. همین نزدیک پور، بازیکن جوان تیم ما فصل گذشته در دربی شمال گلزنی نموده است. حتی میلاد کمندانی هم تجربه دربی دارد. فقط یکی دو بازیکن شاید تجربه چنین بازی را نداشته باشند که این هم جای نگرانی ندارد. ان شاءالله که با بازی خوب بتوانیم به نتیجه دلخواه مان برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در خاتمه در پاسخ به این سؤال که آیا در بازی فردا به بازی زیبا فکر می نماید یا صرفا نتیجه دریافت، اظهار داشت: مسلماً بازی در جام حذفی شرایطش کاملاً متفاوت است و قطعاً باید نتیجه لازم را بگیری تا صعود کنی. ما به هر دو مسئله اهمیت می دهیم هم بازی زیبا و نتیجه خوب. امیدوارم هر دوی آنها را در بازی فردا داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فرهاد پورغلامی: امیدوارم ملوان برنده دربی گیلان باشد، هم به بازی زیبا اهمیت می دهیم و هم نتیجه خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد پورغلامی: امیدوارم ملوان برنده دربی گیلان باشد، هم به بازی زیبا اهمیت می دهیم و هم نتیجه خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید