آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس به خبرنگاران، گفت: آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صبح فردا در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد.

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد

احمدعلی افکاری با بیان اینکه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی صبح روز آدینه 17 اسفندماه در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد، اظهار کرد: این آزمون در شهرستان های شیراز، فسا، داراب، استهبان، فیروزآباد، جهرم، لارستان، اقلید، مرودشت، ممسنی و کازرون به صورت همزمان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: داوطلبان می توانند تا آخر امروز کارت ورود به جلسه این آزمون را به وسیله سایت www.hrtc.ir دریافت نمایند.

افکاری اضافه نمود: این آزمون برای استخدام نیرو در بانک ملی، اداره کل بنیاد شهید، مدیریت امور اراضی استان فارس، اداره کل امور مالیاتی استان فارس، اداره کل ثبت اسناد و املاک استان فارس، اداره کل منابع طبیعی استان فارس، اداره کل حفاظت محیط زیست استان فارس، شرکت آب و فاضلاب استان فارس، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان فارس و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه در این آزمون 11 هزار و 243 نفر داوطلب شرکت نموده اند که 6 هزار و 462 نفر زن و 4 هزار و 781 نفر مرد است، اضافه نمود: کل مجوزهای استخدامی استان فارس در این آزمون 188 مجوز است که 172 نفر به صورت پیمانی و 16 نفر به صورت قراردادی استخدام می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در 11 شهرستان فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید