اردوغان تهدید خارجی را به عامل تقویت وحدت ملی تبدیل نموده است

به گزارش حمایت از تولید ملی، احمدعلیرضا بیگی در خصوص مشاهدات خود از وضعیت ترکیه بعد از تحریم هایی که آمریکا علیه ترکیه انجام داده است، در جمع خبرنگاران گفت: لاریجانی برای حضور در کنگره ششم حزب عدالت و توسعه ترکیه (آک پارتی) دعوت گردیده بود که رئیس مجلس شورای اسلامی من را به عنوان نماینده خود در این کنگره معرفی کرد.

اردوغان تهدید خارجی را به عامل تقویت وحدت ملی تبدیل نموده است

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: شخص اردوغان توانسته از تهدید خارجی به عنوان یک عامل تقویت در راستای وحدت ملی استفاده کند، به نحوی که مردم ترکیه گوشی های تلفن همراه (آیفون) خود را با پُتک خُرد می نمایند و اردوغان توانسته به خوبی این شور را ایجاد کند.

وی اضافه نمود: مردم ترکیه در صف می ایستادند تا دلارهای خود را به فروش برسانند و یک دلاری های خود را آتش می زدند، نکته جالب توجه آن است که مردم ترکیه بعد از فروش دلارهای خود با خرید لیر، سود نموده بودند.

علیرضا بیگی با بیان اینکه مردم هر دلار خود را با قیمت 7 لیر به فروش رسانده بودند و با ورود دولت های قطر، آذربایجان و کویت و کمک مالی این کشورها به بازار ترکیه، قیمت لیر افزایش یافته بود و نرخ هر دلار به 5 لیر رسیده بود و مردمی که در این جهاد شرکت نموده بودند، به ازای فروش هر دلار، 2 لیر سود نموده بودند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در این شرایط دولت توانسته بود خود را در مقابل مردم به گونه ای جلوه دهد که باید در مقابل جنایتکاری همچون ترامپ، فقط آدم گردن کلفتی مانند اردوغان باید ظاهر گردد و مردم در خیابان های ترکیه سرود رجب طیب اردوغان را می خواندند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و ترکیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط ترکیه بسیار جالب بود، توضیح داد: اکنون کشور ما فاقد چنین شرایطی است و از همه مهمتر، رئیس جمهور ترکیه در حالی که با ما جلسه داشت، پس از یک ساعت هنگامی که به هتل محل اقامت خود رفتیم، در تلویزیون مشاهده کردیم که اردوغان به صورت زنده در یکی از روستاهای ترکیه مشغول سخنرانی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اردوغان تهدید خارجی را به عامل تقویت وحدت ملی تبدیل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان تهدید خارجی را به عامل تقویت وحدت ملی تبدیل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید