اولتیماتوم یک هفته ای استاندار زنجان به دستگاه ها برای ثبت اموال

به گزارش حمایت از تولید ملی، استاندار زنجان گفت: دستگاه هایی که اموال خود را در سامانه ثبت نکرده اند برای انجام این کار یک هفته مهلت دارند.

اولتیماتوم یک هفته ای استاندار زنجان به دستگاه ها برای ثبت اموال

به گزارش حمایت از تولید ملی، فتح الله حقیقی ظهر امروز در ششمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به موارد مطرح شده در رابطه با طرح توسعه یک واحد صنعتی استان و تامین آب مورد احتیاج آن به وسیله چاه کشاورزی تغییر کاربری شده یا پساب، اظهار کرد: صنعتی که به دنبال طرح توسعه است، صنعتی با تکنولوژی بالا و مدرن بوده و می تواند پایه آموزش باشد.

این مسئول ادامه داد: این واحد صنعتی به دلیل تکنولوژی بالایی که دارد، متفاوت از سایر صنایع هم ردیف خود در استان است و می تواند حجم سرمایه گذاری و اشتغال بالایی را جذب استان کند و با توجه به اینکه 2000 میلیارد تومان سرمایه گذاری این صنعت است، می توان گفت که با توجه به اشتغال زایی مطلوب، این صنعت مشتری زیادی در کشور دارد.

وی اضافه کرد: نباید صرفا بر روی کاغذ حرف زد و اقدام عملی انجام نداد و برای مصرف پساب در بخش صنعت باید آن را به صنایع نزدیک کرد؛ همچنین نباید موجب گریز سرمایه گذاران از زنجان شویم؛ چرا که سرمایه گذار مجهول کار نمی نماید و باید بسترهای پیش بینی شده برای صنایع تعیین باشد. همه از وضعیت منابع آب آگاه هستند و باید این منابع مدیریت گردد و با مدیریت منابع، مانع از بین رفتن صنایع باشیم.

حقیقی در ادامه با اشاره به ادغام جلسات، توضیح داد: جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی یکی از محوری ترین جلسات استان است که باید برگزار گردد که البته تصمیم گیری در خصوص تشکیل و ادغام جلسات مطلوب است ولی باید توجه داشت که با توجه به ادغام ها و کاهش زمان برای آنالیز موضوعات آنالیز کارشناسانه دستور جلسات در شوراهای مذکور الزامی است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان، با بیان اینکه جلسات ستاد برطرف موانع فراوری در استان زنجان یکی از پیروز ترین جلسات در استان است، توضیح داد: این ستاد با برگزاری در محل شرکت ها پیروز عمل نموده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه مولدسازی دستگاه های استان زنجان نیز کار بسیاری خوبی است، گفت: همه دستگاه ها برای ثبت اطلاعات خود در سامانه اقدام نمایند و دستگاه هایی که تاکنون اقدام به ثبت نام ننموده اند، کمیته ای تشکیل داده و یک هفته ای این اقدام را انجام دهند.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: تخصیص آب به شرکت فولاد البرز غرب به وسیله قانون ماده 27 و 28 انجام می گردد که بر اساس این قانون، چاه فعال کشاورزی تغییر یافته و تخصیص صنعتی دریافت می نماید.

یوسف رضاپور با بیان اینکه دشت ابهر یکی از دشت های بحرانی استان زنجان است، اضافه کرد: در این دشت ها اختصاص آب به صنایع انجام نمی گردد.

وی با اشاره به اینکه سه میلیون مترمکعب آب برای این صنعت در نظر گرفته شده است، توضیح داد: با این میزان تخصیص آب، 800 شغل مستقیم ایجاد می گردد ولی با این تخصیص آب در بخش کشاورزی، حداقل اشتغال زایی اتفاق می افتد.

این مسئول با بیان اینکه مقرر شده بود برای توسعه شرکت صنعت البرز غرب از آب پساب داده گردد، گفت: دریافت این آب منوط به ایجاد خط انتقال است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اولتیماتوم یک هفته ای استاندار زنجان به دستگاه ها برای ثبت اموال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولتیماتوم یک هفته ای استاندار زنجان به دستگاه ها برای ثبت اموال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید