برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: خانواده هایی که بیمار کرونایی دارند برای جمع آوری جداگانه پسماندهای خانگی با 137 تماس بگیرند.

برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید

علیرضا اصغری با اعلام این خبر گفت: طی انتشار خبر رهاسازی پسماندهای بیمارستانی در جاده اسپیران توسط خبرگزاری ها عوامل سازمان مدیریت پسماند بلافاصله اقدام به جمع آوری این پسماندها نموده و بعد از پیگیری های اجرا شده معین شد که پسماندهای رها شده در جاده اسپیران متعلق به یک خانواده دارای بیمار کرونایی بود که ایشان به خاطر عدم اطلاع از جمع آوری پسماندهای بیماران کرونایی به صورت مجزا توسط عوامل سازمان مرتکب چنین اشتباهی شده بودند.

وی اضافه کرد: نیروهای سازمان مدیریت پسماند بلافاصله پس از آگاه شدن از ماجرا به محل اعزام شدند و منطقه را به طور کامل و دقیق پاکسازی، ضدعفونی و سمپاشی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی با بیان این که تمامی عوامل سازمان مدیریت پسماند به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان عزیز هستند، خاطر نشان کرد: از تمامی خبرگزاری ها، جراید و پایگاه های خبری به خاطر انتشار اخبار شهر، انعکاس مسائل موجود و تنویر افکار عمومی تشکر و قدردانی می کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای جمع آوری پسماند خانگی بیماران کرونایی در تبریز با 137 تماس بگیرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید