برند های قدیمی ایرانی احیا می شوند

به گزارش حمایت از تولید ملی، هاشمی مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت گفت: در راستای ایجاد یک شبکه موثر برای جلوگیری از قاچاق کالا، اخذ شناسه کالا و کد رهگیری برای تولیدکنندگان در دستور کار قرار گرفته است.

برند های قدیمی ایرانی احیا می شوند

به گزارش گروه مالی حمایت از تولید ملی به نقل از شاتا، عباس هاشمی در مورد موضوع مبارزه با قاچاق کالا گفت: بزرگترین مسئله ای که صنعت لوازم خانگی را تهدید می نماید، قاچاق است که برای جلوگیری ازآن، موضوع شناسه کالا و شناسه رهگیری را با همکاری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه در حال پیگیری موضوع اخذ شناسه کالا برای فراورینمایندگان نیز هستیم، توضیح داد: اگر فراورینمایندگان تا خاتمه سال شناسه رهگیری خود را نیز اخذ نمایند، قطعاً شبکه موثری برای مبارزه با قاچاق در کشور شکل خواهد گرفت.

مدیر کل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی وزارت صنعت در مورد تعمیق ساخت داخل نیز افزود: ساخت داخل از سیاست های اصلی وزارت صنعت است و به همین دلیل میز تعمیق ساخت داخل لوازم خانگی را با کاهش ارزبری 250 میلیون یورویی در نیمه دوم دی ماه برگزار می کنیم تا فراورینمایندگانی که به تعمیق ساخت داخل توجه دارند و میزان ساخت داخل آن ها نیز رقم قابل توجهی است، محصولات فراوریی خود را در قالب قرارداد ها رونمایی نمایند.

وی ادامه داد: میز ساخت داخل در حوزه تاسیسات (صنایع حرارتی -برودتی) را با 50 میلیون یورو کاهش ارزبری پس از میز ساخت داخل لوازم خانگی برگزار خواهیم کرد.

*برند های قدیمی ایرانی احیا می شوند

هاشمی در مورد احیای برند های فراوریی راکد قدیمی نیز توضیح داد: این موضوع در دستور کار ما واقع شده است و برند آزمایش اکنون در حال برون سپاری محصولات خود است.

وی افزود: در گرمسار کلنگ زنی ساخت کارخانه جدید فراوری محصولات با برند ارج اجرا شده که البته انتخاب محصول را نیز انجام داده است و دنبال فراوری با این برند هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برند های قدیمی ایرانی احیا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برند های قدیمی ایرانی احیا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید