بهره برداری از 82 طرح عمرانی در سبزوار، اختصاص بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی در سبزوار

به گزارش حمایت از تولید ملی، 82 طرح عمرانی، خدماتی، توزیعی، صنعتی و کشاورزی با هزینه 810 میلیارد ریال در سبزوار در هفته دولت اجرایی خواهد شد.

بهره برداری از 82 طرح عمرانی در سبزوار، اختصاص بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی در سبزوار

به گزارش خبرنگاراز ، احمد برادران فرماندار سبزوار گفت: طرح آبرسانی به ششتمد سبزوار با 150 میلیارد ریال، کشتارگاه صنعتی طیور بیهق با 120 میلیارد ریال و مرمت قنوات با 80 میلیارد ریال طرح های آماده افتتاح سبزوار است که بیشترین هزینه را به خود اختصاص داده است.

او توضیح داد: چند طرح مخابراتی، آب روستایی و خدمات شهری سبزوار هم در هفته دولت به بهره برداری می رسد, همچنین عملیات ساخت 11 طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی نیز با اعتبار 60 میلیارد ریال در هفته دولت سال جاری در این شهرستان شروع می گردد.

فرماندار سبزوار گفت: دشمن کوشش دارد با جنگ روانی و بزرگنمایی مسائل مالی خدمات نظام و دولت دیده نگردد، و در شرایط جنگ روانی و مالی دشمن، هفته دولت فرصتی مناسب برای تبیین ارزش ها و دستاورد های انقلاب اسلامی است.

/م.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بهره برداری از 82 طرح عمرانی در سبزوار، اختصاص بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی در سبزوار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 82 طرح عمرانی در سبزوار، اختصاص بیش از 800 میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی در سبزوار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید