تصاویری آرامش بخش از تونل گل های ویستریا در ژاپن

به گزارش حمایت از تولید ملی، آشنایی با تونل گل های ویستریا در باغ کاواچی فوجی ژاپن

همیشه تماشای گل های رنگارنگ در سراسر دنیا می تواند جذابیت های خاص خودش را داشته باشد، به خصوص در فصل بهار که منظره بسیار جذاب و جالبی را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می آورد. ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره باغ کاواچی فوجی ژاپن که پر از گل های ویستریا است صحبت کنیم. این گیاهان زیبا که از تیره باقلاییان هستند، می توانند تا ارتفاع 20 متر رشد نموده و دیوارهای منازل شما را با گل های واژگون سفید، آبی و صورتی خود بیارایند. حال به این فکر کنید که باغی پر از این گل ها وجود دارد، قطعا می تواند حال و هوای بسیار هیجان انگیزی را برای شما فراهم بیاورد.

تصاویری آرامش بخش از تونل گل های ویستریا در ژاپن

جالب است بدانید که باغ کاواچی فوجی ژاپن با بیش از 150 درخت ویستریا از 20 گونه مختلف پوشیده شده است. همچنین تونل مسحورنماینده و حیرت انگیزی در این باغ زیبا قرار گرفته است که با طولی بیش از صد متر از گونه های مختلف و رنگارنگ درختان ویستریا تزئین شده است.

سالانه در فصل بهار گردشگران بسیاری هستند که برای تماشای طبیعت شگفت انگیز باغ کاواچی فوجی ژاپن به سمت این کشور می روند تا با پیاده روی درون رنگین کمانی از رنگ های تونل ویستریا تجربه بی نظیری را بدست بیاورید. بی شک تونل ویستریا مکانی جادویی است، زیرا هنگامی که در آن قدم می گذارید، فضای رویاگونه و مسحورنماینده این مکان شما را به خیال پردازی وادار خواهد نمود.

عکس 1

پیاده روی در باغ کاواچی فوجی ژاپن

باغ کاواچی فوجی ژاپن یکی از جاذبه های شهر کیتاکیوشوی کشور ژاپن است که با توجه به داشتن بیش از 150 گیاه ویستریا تبدیل به یکی از پربازدیدترین مکان های گردشگری این منطقه شده است. برای اولین بار باغ کاواچی فوجی ژاپن در سال 1977 بازگشایی شد و در مدت زمان کوتاهی توانست از گونه های متنوع گیاهی در سازه های مختلف استفاده کند. همان طور که می دانید تونل شگفت انگیز این باغ مکانی است که شکوفه های خوش رنگ آبی، بنفش و صورتی ویستریا همانند آبشاری خیره نماینده از سقف آن بر سر گردشگران و خریداران بلیط هواپیما ژاپن فرو می ریزند و سایبانی را برای آرامش و پیاده روی آن ها مهیا می سازند.

عکس 2

جاذبه های دیدنی باغ کاواچی فوجی ژاپن

در باغ کاواچی فوجی ژاپن شما علاوه بر گل های زیبای درختان ویستریا که اصلی ترین جاذبه این باغ به شمار می رود، می توانید از مقبره Kameido-tenjin، پارک زیبای Yokosuka Shobu-en، مقبره Mandara-ji، پارک Tenno-gawa، فضای سبز دیدنی Miyama-no-sato و مقبره Byodoin هم در این باغ دیدن فرمایید. اما گفتنی است که بگوییم از نظر زیبایی، تنوع و تعداد درختان ویستریا، هیچ کدام از این اماکن قادر نیستند که با باغ شگفت انگیز Kawachi Fuji برابری نمایند.

عکس 3

جالب است بدانید که باغ کاواچی فوجی ژاپن برای اولین بار در سال 1977 بازگشایی شد و توانست در مدت زمانی کمی با به کارگیری گونه های متنوع گیاهان ویستریا در سازه های مختلف تبدیل به یکی از رویایی ترین باغ های ژاپن گردد و از آن به عنوان یک قطب گردشگری یاد گردد. در این باغ دیدنی و جذاب شکوفه های خوش رنگ آبی، بنفش و صورتی به صورت آبشارهای خیره نماینده از سقف آویزان هستند و این نشان دهنده جذابیت بالای این باغ محسوب می گردد و پیاده روی در آن حس و حال بی نظیری را برای بازدیدنمایندگان فراهم می آورد.

عکس 4

عکس 5

عکس 6

دسترسی به تونل باغ کاواچی فوجی

به منظور بازدید از باغ کاواچی فوجی ژاپن می بایست به سمت شهر کیتاکیوشو در استان فوکوئوکا بروید، به این منظور می بایست در ابتدا به سمت شهر توکیو بروید که برای این مقصد باید با خرید بلیط هواپیما توکیو خودتان را به سمت این شهر برسانید، سپس با سوارشدن قطارهای سریع السیر و درجه یک کیتاکیوشو می توانید در عرض کمتر از 5 ساعت در این شهر از قطار پیاده شوید. بعد از این مقصد با اتوبوس شماره 56 Nishetetsu به طرف مدرسه ابتدایی کاواچی حرکت کنید. در آخر می توانید از مدرسه تا باغ را با طی مسیری ده دقیقه ای پیاده روی کنید و به این باغ زیبا دسترسی یابید.

عکس 7

به منظور بازدید از باغ کاواچی فوجی ژاپن بهترین زمان ممکن ماه ها آوریل و مه است. هنگام ورود به این مکان ممکن است مبلغی بین 500 تا 100 ین را در جلوی درب ورودی و پیش از ورود به این باغ از شما دریافت نمایند.

آدرس: ژاپن، استان فوکوئوکا، شهر کیتاکیوشو، باغ کاواچی فوجی

منبع: الی گشت

به "تصاویری آرامش بخش از تونل گل های ویستریا در ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری آرامش بخش از تونل گل های ویستریا در ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید