تغییر ترکیب نامزدهای ریاست فوتبال، قلم قرمز روی نام دو گزینه!

به گزارش حمایت از تولید ملی، فدراسیون فوتبال یک ماه پرسروصدا را در پیش خواهد داشت چرا که قرار است اسامی تأیید صلاحیت شدگان برای حضور در انتخابات 10 اسفند بزودی اعلام گردد و تکلیف نهایی ترکیب افرادی که می توانند در انتخابات شرکت نمایند تعیین گردد.

تغییر ترکیب نامزدهای ریاست فوتبال، قلم قرمز روی نام دو گزینه!

برای ریاست چهار سال آینده این فدراسیون شش نفر ثبت نام کردند که از همان روز نام نویسی هم معین بود از بین آنها پنج گزینه برای نشستن بر روی جایگاه ریاست با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

بااین حال هر چه به روزهای پایانی تأیید صلاحیت نزدیک شدیم، برآورد ها در خصوص کمتر شدن این گزینه ها بیشتر شد و حالا عنوان شده احتمال اینکه دو گزینه دیگر هم از این جمع جدا شوند وجود دارد.

هر چند فدراسیون فوتبال هنوز اسامی تأیید صلاحیت شدگان برای حضور در انتخابات را اعلام نکرده اما حمایت از تولید ملی کسب اطلاع کرد دو گزینه در لبه تیغ قرار دارند بنا بر دلایلی ممکن است قلم قرمز بر روی نام آنها کشیده گردد.

علی کریمی، کیومرث هاشمی، حیدر بهاروند، مصطفی آجورلو و شهاب الدین عزیزی خادم پنج گزینه ریاست فدراسیون فوتبال هستند که باید دید تأیید صلاحیت کدام یک از آنها رسماً اعلام خواهد شد تا خود را برای حضور در انتخابات 10 اسفند آماده نمایند.

تصمیم گیرندگان برای برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال در حال آنالیز همه جوانب هستند تا تغییر در ترکیب نامزدهای ریاست انتخابات فدراسیون را بدون کمترین تبعات و به طور کاملاً قانونی پیش ببرند تا مسئله ای متوجه فوتبال نگردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تغییر ترکیب نامزدهای ریاست فوتبال، قلم قرمز روی نام دو گزینه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ترکیب نامزدهای ریاست فوتبال، قلم قرمز روی نام دو گزینه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید