جایی برای اختلاف در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، زمینه برگزاری انتخابات با کارشناسی فراهم گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرپرست دبیر کلی فدراسیون گفت: عبور از مسائل و موانع بدون وفاق و اتحاد همه جانبه جامعه فوتبال امکان پذیر نخواهد بود و جایی برای اختلاف وجود ندارد.

جایی برای اختلاف در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، زمینه برگزاری انتخابات با کارشناسی فراهم گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری حمایت از تولید ملی از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی که پیش از این نیز به مدت هفت سال سابقه دبیر کلی فدراسیون فوتبال را داشته، اظهار کرد: جا دارد از حسن اعتماد سرپرست محترم و هیات رییسه فدراسیون تشکر کنم و همچنین به سرپرست سابق دبیر کلی آقای شکوری خسته نباشید بگویم که همه کوشش خودشان را در این مدت برای تحقق اهداف فدراسیون به کار بستند. در این شرایط ویژه برای عموم هم وطنان عزیز آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم ملت شریف ایران با عمل به توصیه های پزشکی از این بحران بی سابقه به سلامت عبور کند.

وی با تشریح برنامه ها و اهداف مورد نظر در فدراسیون فوتبال اضافه نمود: بیش از صحبت کردن و حرف زدن باید به دنبال عملگرایی برای خروج فوتبال از شرایط موجود باشیم. باید در کوتاه ترین زمان ممکن برنامه های اجرایی و عملیاتی فدراسیون را در چهار حوزه و در قالب یک طرح کوتاه مدت ویژه دنبال کنیم. ابتدا موضوع مهم اصلاح اساسنامه و برگزاری مجمع فوق العاده همچنین طی مراحل و تأییدیه هاى مورد احتیاج در اولویت فعالیت ها قرار گرفته است. این اقدام باید با توجه به الزامات فیفا همینطور قوانین و مقررات کشور و مطالبات جامعه فوتبال به شکل دقیق و کارشناسی صورت پذیرد تا زمینه لازم برای برگزاری انتخابات فراهم گردد.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون در تشریح دومین بخش از برنامه کوتاه مدت عملیاتی گفت: حل مسائل اقتصادی فدراسیون به صورت اضطراری و فوری اولویت دیگری است که باید به وسیله منابع مورد نظر در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گردد. با توجه به تجربه حضور در صندلی دبیر کلی فدراسیون معتقدم راهکار اجرایی و عملیاتی برای تامین منابع مورد احتیاج و عبور از چالش های اقتصادی فعلی وجود دارد و با تعامل و همگرایی می توانیم از تنگنای اقتصادی موجود در این مقطع عبور کنیم.

نبی اضافه نمود: ساماندهی تیم های ملی همچنین رسیدگی به مسائل این تیم ها از دیگر موضوعات و اولویت هایی است که در برنامه کوتاه مدت مورد توجه قرار گرفته است. فرایند سازماندهی، برنامه ریزی و اجرای برنامه های آماده سازی تیم ها باید پس از بحران کرونا به سرعت دنبال گردد و با تمام قوا تیم های ملی را برای حضور در رویدادهای پیش روی آماده کنیم. همچنین ضروری است در چهارمین بخش از برنامه کوتاه مدت تعامل نزدیک و سازنده با نهادهای بالادستی داخلی و خارجی را به بهترین شکل و با در نظر دریافت منافع، اعتبار و صندلی بین المللی فوتبال ایران دنبال کنیم.در این بین موضوع ترمیم و تقویت کمیته ها و دپارتمان های فدراسیون هم از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا به وظایف و مسئولیت های خود در بهترین شرایط عمل نمایند.

مهدی محمد نبی گفت: حل مسائل فعلی فدراسیون در گرو تعامل و همکاری همه جانبه کلیه دستگاه های مسئول همچنین خانواده عظیم فوتبال کشور است. اداره فوتبال بدون اتحاد، همدلی و همراهی فرد فرد خانواده فوتبال ممکن نیست. در این مقطع حساس و شرایط ویژه جایی برای اختلاف و جناح بندی های مختلف نیست بلکه ضروری است در راستای حفاظت از منافع و اعتبار فوتبال ایران متحد و همراه باشیم.

انتهای پیغام/4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "جایی برای اختلاف در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، زمینه برگزاری انتخابات با کارشناسی فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایی برای اختلاف در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، زمینه برگزاری انتخابات با کارشناسی فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید