جشن میبد شهر جهانی زیلو با حضور دکتر مونسان برگزار می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، همزمان با سفر معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به استان یزد، مراسم جشن میبد شهر جهانی زیلو دوشنبه 29 بهمن با حضور علی اصغر مونسان برگزار می گردد.

جشن میبد شهر جهانی زیلو با حضور دکتر مونسان برگزار می گردد

در این مراسم که غدا هیجاوی رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی نیز حضور دارد، ثبت میبد به عنوان شهر جهانی زیلو با حضور مقامات ملی و استان و مهمانانی از شورای جهانی صنایع دستی گرامی داشته می گردد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در سفر به استان یزد علاوه بر حضور در این مراسم از لوح ثبت جهانی شهر یزد نیز رونمایی می نماید.

همچنین با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فاز دوم هتل ارگ افتتاح خواهد شد.

افتتاح مجتمع گردشگری قلعه وزیر، بازدید از بافت تاریخی پروژه قنات و هتل کوشک اردکان، بازدید از نارین قلعه میبد، بازدید از موزه زیلو، رونمایی از المان زیلو در میدان زیلو و شرکت در جشن ثبت میبد به عنوان شهر جهانی زیلو از مهمترین بخش های سفر علی اصغر مونسان به استان یزد است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در سفر خود به این استان از بافت تاریخی شهرستان میبد نیز بازدید خواهد نمود.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این سفر، مونسان را همراهی می نمایند.

بر اساس اعلام نظر شورای جهانی صنایع دستی، میبد به عنوان شهر جهانی زیلو، آباده به عنوان شهر جهانی مبنت و روستای خراشاد در خراسان جنوبی به عنوان دهکده جهانی توبافی ثبت شده اند.

منبع: سازمان میراث فرهنگی

به "جشن میبد شهر جهانی زیلو با حضور دکتر مونسان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن میبد شهر جهانی زیلو با حضور دکتر مونسان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید