حاشیه های عجیب انتخابات هیات بسکتبال سمنان، حذف مشاور رییس و انتقاد از او

به گزارش حمایت از تولید ملی، انتخابات هیات بسکتبال استان سمنان حواشی عجیب و غریبی داشت که از چند ساعت قبل از شروع مجمع شروع شد و شروعش با حذف حمید گرامیان، رییس پیشین و یکی از نامزدهای انتخاباتی همراه بود.

حاشیه های عجیب انتخابات هیات بسکتبال سمنان، حذف مشاور رییس و انتقاد از او

به گزارش حمایت از تولید ملی، یک ساعت مانده به مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال استان سمنان طبق گفته حمید گرامیان، رییس پیشین هیات، نامه ای از دفتر امور مشتکرین فدراسیون ها به اداره کل ورزش و جوانان استان می رسد که طبق آن گرامیان حق شرکت در مجمع انتخاباتی را ندارد. پس از این موضوع رامین طباطبایی، رییس فدراسیون نیز که به همراه مسعود قاسمی، مشاور خود راهی سمنان شده بود تاکید می نماید که انتخابات باید برگزار گردد.

مجمع انتخاباتی بدون گرامیان که خود از مشاوران و نزدیکان رامین طباطبایی بود آغاز می گردد و اولین حاشیه دراین جا رقم می خورد که چطور رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال قبول می نماید یکی از نزدیکانش به این سادگی حذف گردد!

با آغاز مجمع اتفاق های دیگری رقم می خورد که اصلی ترین آن انتقادهای رییس فدراسیون از عملکرد هیات استان سمنان است. او با اعلام نارضایتی از وضعیت بسکتبال در این استان تاکید می نماید با همکاری و همبستگی باید چالش ها از پیش رو برداشته گردد. انتقاد عجیب رییس فدراسیون از مشاور خود که کوشش های زیادی در انتخابات برای او نموده بود موضوع عجیب دیگر این مجمع بود. این انتقادها در حالی رقم خورد که طباطبایی در مجمع عمومی این استان بیست و ششم بهمن 1396 از فعالیت های گرامیان در هیات تمجید نموده بود. گرامیان به عنوان مسوول کمیته استان های فدراسیون در تمامی سفرهای استانی رییس فدراسیون نیز حضور داشت.

برخی از حاضران در مجمع انتخاباتی به منع حضور گرامیان در انتخابات اعتراض داشتند. با این حال انتخابات برگزار گردید و در نهایت مسعود سلامی با کسب 10 رای از 16 رای به عنوان رییس جدید هیات استان سمنان انتخاب شد تا گرامیان بعد از سال ها دیگر سمتی در بسکتبال این استان نداشته باشد اما نکته جالب دیگر رای های سفیدی بود که به صندوق افتاد. 6 رای سفید که گویا نشانه اعتراض به حذف گرامیان بوده و اعتراض شدید رامین طباطبایی رییس فدراسیون را نیز در پی داشته است.

به هرحال حمید گرامیان که از فعالان انتخاباتی رامین طباطبایی بود و حتی در مراسم ضیافت او در برج میلاد نیز حضور داشت از حضور در مجمع انتخاباتی حذف شد و رامین طباطبایی نیز برای او کاری نکرد. گرامیان گلایه زیادی از این بابت داشت و در پی شکایت است اما تا اینجا ظاهر را حفظ نموده و به طور رسمی انتقادی از این اتفاق ننموده است.

پیش از این در انتخابات هیات استان گلستان نیز حواشی زیادی مطرح شده بود و برخی از اعضای این مجمع انتقادهایی داشتند که مدعی بودند انتخابات تحت تاثیر برخی افراد و مهندسی شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حاشیه های عجیب انتخابات هیات بسکتبال سمنان، حذف مشاور رییس و انتقاد از او" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه های عجیب انتخابات هیات بسکتبال سمنان، حذف مشاور رییس و انتقاد از او"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید