حبیبی: کادرفنی تیم ملی از سومی دنیا راضی نبود، شکست در ثانیه های آخر معضل کشتی ایران شده است

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرپرست تیم کشتی آزاد اعزامی به امیدهای دنیا گفت: ما در بخارست هم با معضل شکست در ثانیه های پایانی روبرو بودیم، از بحث های روانی و کم تجربگی لطمه سنگینی می خوریم.

حبیبی: کادرفنی تیم ملی از سومی دنیا راضی نبود، شکست در ثانیه های آخر معضل کشتی ایران شده است

هادی حبیبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی حمایت از تولید ملی در مورد سومی این تیم در بخارست رومانی گفت: بعد از آن همه فراز و نشیب که برای تیم امید رخ داد و اتفاقات ناخوشایندی که منجر به رفتن رسول خادم شد، انتها توانستیم تیم های مان را به مسابقات امیدهای جهان اعزام کنیم و تیم آزاد نیز با کسب یک طلا و 4 برنز بر سکوی سومی جهان ایستاد. هرچند که این نتیجه بهترین نتیجه ای بود که در جهانی های اخیر گرفتیم اما این اصلا کادرفنی تیم ملی را راضی نکرد چون چه به لحاظ تعداد مدال و چه از نظر رده تیمی، آنها توقع بیشتری داشتند.

وی ادامه داد: با درایت سرمربی تیم ملی، نفراتی به جهانی امیدها اعزام شدند که توانستند 5 مدال بگیرند. در دو سه وزن به دلیل کم تجربگی باختیم، مثل علی شعبانی و نوید زنگنه که این اولین تورنمنت بین المللی آنها بود اما دو مدال برنز خوب گرفتند. با همه شرایطی که داشتیم باز هم می شد نتیجه بهتر گرفت اما یک مدال طلای مان را قضاوت اشتباه از ما گرفت. ایمان صادقی از بالا به حریف آمریکایی اش فن زد که قطعا 4 امتیاز داشت و همه این را تایید کردند، اما داور این امتیاز را نادیده گرفت و وقتی خواستیم فیلم مبارزه بازبینی گردد دکمه درخواست، کار نکرد. فیلم این کشتی هست و حتی داوران این مسابقه از قضاوت مبارزه های روی بعدی محروم شدند.

حبیبی تاکید نمود: امین طاهری هم با اخطار بی جا از رسیدن به فینال بازماند. البته ما باز هم با معضل شکست در ثانیه های پایانی روبرو بودیم. این مسئله بزرگ این روزهای کشتی ما باید باشد که داریم از بحث های روانی و کم تجربگی لطمه سنگینی می خوریم. قطعا باید به این موضوع رسیدگی گردد. شرکت در تورنمنت های بزرگ و معتبر جهان راهکاری است که می گردد انجام داد تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حبیبی: کادرفنی تیم ملی از سومی دنیا راضی نبود، شکست در ثانیه های آخر معضل کشتی ایران شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: کادرفنی تیم ملی از سومی دنیا راضی نبود، شکست در ثانیه های آخر معضل کشتی ایران شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید