حذف قبوض کاغذی به معنی تغییر قیمت برق نیست

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدیرعامل شرکت توانیر گفت: حذف قبوض کاغذی هیچگونه تغییری در نحوه محاسبه و تعرفه برق مشترکان رخ نداده است.

حذف قبوض کاغذی به معنی تغییر قیمت برق نیست

به گزارش گروه مالی حمایت از تولید ملی به نقل از پایگاه خبری توانیر، محمدحسن متولی زاده با تاکید بر اینکه با حذف قبوض کاغذی هیچگونه تغییری در نحوه محاسبه و تعرفه برق مشترکان رخ نداده است، گفت: با اجرای این برنامه تنها قبوض پیامکی و الکترونیکی جایگزین قبوض کاغذی شده و هیچ تغییری در نحوه محاسبه قبض و یا نرخ ها اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به مشارکت 97 درصدی مردم در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی، گفت: مشترکان می توانند با درج شناسه قبض در سایت شرکت های توزیع نیروی برق محل زندگی خود و یا با استفاده از اپلیکیشن های مربوطه قبوض خود را به شکل قبلی به همراه تمامی اطلاعت مورد احتیاج مشاهده نمایند.

مدیرعامل شرکت توانیر تاکید نمود: با اجرای این طرح سالانه از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور به منظور واردات کاغذ برای چاپ قبوض برق جلوگیری می گردد.

متولی زاده با اشاره به همکاری مناسب مشترکان به منظور گذر پیروز از پیک تابستان 98، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 85 درصد مشترکان خانگی و به تعبیری یعنی بیش از 25 میلیون خانوار در حد الگوی مشخص شده مصرف داشته اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حذف قبوض کاغذی به معنی تغییر قیمت برق نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف قبوض کاغذی به معنی تغییر قیمت برق نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید