خبرنگاران تداوم رگبار پراکنده باران در همدان

به گزارش حمایت از تولید ملی، همدان - خبرنگاران - کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت:به دنبال فعالیت یک سامانه بارشی در جنوب کشور و تشکیل ابرهای بهاری در آسمان همدان، رگبار پراکنده باران در بعضی از نقاط این استان تداوم دارد.

خبرنگاران تداوم رگبار پراکنده باران در همدان

محمدحسن باقری شکیب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حمایت از تولید ملی اضافه نمود: بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در 24 ساعت آینده، صاف تا قسمتی ابری، در ساعت های بعدازظهر افزایش ابر و در بعضی از نقاط رگبار موقت باران پیش بینی می گردد.

وی با بیان اینکه تا خاتمه هفته آسمان بیشتر نقاط استان صاف تا قسمتی ابری و پایدار است پیش بینی کرد: در ساعت های عصرگاهی به دلیل افزایش حجم ابر در بعضی از نقاط به ویژه ارتفاعات کوهستانی رگبار موقت باران داریم.

باقری شکیب ادامه داد: دمای هوای استان فرایند افزایشی دارد و دمای کمینه بیشتر نقاط استان هر روز بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان اضافه نمود: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 22 درجه سانتی گراد بالای صفر بیشترین و بهار با سه درجه سانتی گراد بالای صفر، کمترین دمای استان را داشته اند.

باقری شکیب گفت: دمای بیشینه هوای همدان در 24 ساعت گذشته 18 درجه سانتی گراد بالای صفر و دمای کمینه این شهر چهار درجه سانتی گراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تداوم رگبار پراکنده باران در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تداوم رگبار پراکنده باران در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید