خبرنگاران رسول پناه: خطری از بابت شکایت برانکو پرسپولیس را تهدید نمی کند

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران- خبرنگاران- رییس هیات مدیره پرسپولیس گفت: در مورد شکایت برانکو ایوانکوویچ در حال مکاتبه با فیفا هستیم و هیچ خطری از این بابت باشگاه را تهدید نمی کند و ضمن آنکه دفاعیات خود را در رابطه با شکایت کالدرون را نیز ارایه دادیم.

خبرنگاران رسول پناه: خطری از بابت شکایت برانکو پرسپولیس را تهدید نمی کند

مهدی رسول پناه امروز (دوشنبه) در جمع حمایت از تولید ملی در خصوص آخرین شرایط شکایت برانکو ایوانکوویچ، گفت: برانکو بابت مطالباتش شکایتی را مطرح نموده و حکم اولیه این شکایت آمده و باشگاه نیز در مهلت قانونی درخواست خود را به فیفا ارسال کرد و مراحل قانونی در حال طی شدن است. در حال حاضر در حال مکاتبه با فیفا هستیم و هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند.

وی در خصوص مطالبات پرسپولیس از فیفا، توضیح داد: مطالبات باشگاه حدود 650 هزار دلار است. قطعی شدن آرا در فیفا زمان می برد و آرایی که قطعی شده و مبلغ کمتری دارند را از همان مطالبات فیفا پرداخت می کنیم.

رسول پناه در خصوص تکمیل نشدن هیات مدیره پرسپولیس، گفت: این موضوع از اختیارات وزارت ورزش و جوانان است. خیلی محکم در حال اجرا دادن کارها هستیم و هیچ خللی در کار ما به وجود نیامده است.

وی همچنین در خصوص شکایت کالدرون خاطر نشان کرد: کالدرون بابت مطالبات خود شکایتی را مطرح نموده و ما هم دفاعیات محکم خود را ارائه کردیم و منتظر رای دادگاه هستیم.

رییس هیات مدیره پرسپولیس در خصوص جدایی احتاقتصادی بشار رسن از پرسپولیس، گفت: با رسن صحبت کردم و او طلب هایی داشته که متاسفانه پرداخت نشده بود و منتظر بازگشت او هستیم تا مشکل را حل کنیم. دوست داریم با همه بازیکنان عظیم پرسپولیس همکاری کنیم و آنها را در تیم نگه داریم.

وی درباره جلسه کمیته استیناف در خصوص ملاقات انجام نشده پرسپولیس و سپاهان بیان داشت: رفتن من به فدراسیون مربوط به کمیته استیناف نبود و من جلسه ای با حراست داشتم و منتظر رای استیناف هستیم.

رسول پناه در خصوص حامی اقتصادی جدید پرسپولیس، خاطر نشان کرد: قرار داد ما با کارگزاری جدید فسخ شده و چندین حامی اقتصادی جدید به ما درخواست همکاری دادند و باید استعلام اصالت، اعتبار و اهلیت این شرکت ها را به وزارت ورزش بسپاریم و هرچه که منافع پرسپولیس را تامین کند در هیات مدیره مطرح می کنیم.

وی در خصوص انتقال علیرضا بیرانوند به باشگاه بلژیکی گفت: 25 اسفند قرار بود که بیرانوند در باشگاه بلژیکی برای تست پزشکی حضور پیدا کند و 200 هزار دلار قرار بود به حساب باشگاه واریز گردد اما بحث کرونا پیش آمد و قرار شد باشگاه بلژیکی به ما خبر بدهد.

رییس هیات مدیره پرسپولیس همچنین درباره جلسه با بازیکنان گفت: این جلسات خانوادگی پرسپولیس است که بازیکنان مسائل خود را که بیشتر مشکل اقتصادی است مطرح می نمایند و سعی می کنیم در این ماه به بازیکنان پرداختی داشته باشیم و تا به الان 53 درصد پرداختی داشتیم.

وی در خصوص جلسات خود با پیشکسوتان پرسپولیس گفت: آنها یکی از سرمایه های اصلی پرسپولیس هستند و من هدفم تعامل با این عزیزان است تا نظرات آن ها را بشنویم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رسول پناه: خطری از بابت شکایت برانکو پرسپولیس را تهدید نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رسول پناه: خطری از بابت شکایت برانکو پرسپولیس را تهدید نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید