خبرنگاران ماده ضدعفونی کننده پرواز در پایگاه شهید یاسینی فراوری شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران- خبرنگاران- فرمانده پایگاه هوایی بوشهر از فراوری ماده ضدعفونی کننده پرواز در پایگاه شهید یاسینی بوشهر اطلاع داد.

خبرنگاران ماده ضدعفونی کننده پرواز در پایگاه شهید یاسینی فراوری شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیروی هوایی ارتش، سرتیپ دوم خلبان علیاکبر طالبزاده روز یکشنبه با اشاره به شیوع ویروس کویید 19 گفت: با تلاشهای شبانهروزی و ساعتها کار پیوسته و مداوم، هیات اندیشهورز پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر پیروز به فراوری ماده ضدعفونی کننده فردی، اماکن عمومی و مواد شوینده برای ضدعفونی کردن تجهیزات کارکنان وظیفه پاسدار (دست، اسلحه، خشاب و قمقمه) و همچنین ضدعفونی کردن آسایشگاهها، سرویسهای بهداشتی شد.

وی اضافه نمود: این ماده ضدعفونی کننده که پرواز نام دارد علاوه بر کارکنان وظیفه پایگاه، در اختیار همه کارکنان و خانوادهها قرار گرفته است.

به گزارش حمایت از تولید ملی، ویروس کرونا که رسما کووید - 19 نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از 50 کشور سرایت نموده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر یکشنبه (یازدهم اسفند) به 987 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 54 نفر رسیده است همچنین175 نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ماده ضدعفونی کننده پرواز در پایگاه شهید یاسینی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماده ضدعفونی کننده پرواز در پایگاه شهید یاسینی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید