درز اطلاعات تازه از گلکسی M32

به گزارش حمایت از تولید ملی، سامسونگ در سالیان اخیر توجه ویژه ای به بحث باتری در گوشی های هوشمند داشته است. کمپانی کره ای حتی در این مورد گلکسی ام 51 را به اسم یکی از برترین گوشی های میان رده 2021 با باتری 7000 میلی آمپرساعتی روانه بازار ها نموده است. اما در تعداد برترین گوشی های سامسونگ 2021 و در سال تازه، خانواده گوشی های سری ام سامسونگ یا برترین گوشی های سری M سامسونگ بسیار جلب توجه می نمایند.

درز اطلاعات تازه از گلکسی M32

به گزارش فرادید، در شرایطی که همه نگاه ها جلب گوشی های سری A و نوترین موارد معرفی شده آن از جمله گلکسی A 32 به اسم یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های 5 G جهان است، سامسونگ در حال توسعه خانواده ام و کار روی گلکسی ام 32 است که از قضا ارتباط نزدیکی با سری A دارد و از جمله برترین باتری گوشی 2021 محسوب می گردد.

گفته می گردد که گوشی سامسونگ m 32 نسخه بازطراحی شده گوشی ای 32 است، زیرا از زبان طراحی تقریباً یکسانی بهره برده اند. پنل پشتی و فریم گوشی m 32 از پلاستیک ساخته شده و در پنل پشتی ماژول یکپارچه دوربین به چشم نمی خورد و سنسور ها به صورت جداگانه روی بافت پنل پشتی جای گرفته اند.

پنل جلو هم از بریدگی ناچ استایل برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می نماید. سنسور اثرانگشت در گوشی m 32 سامسونگ به صورت اپتیکال در زیر نمایشگر تعبیه خواهد شد و همچنین تم رنگی مشکی، سفید، آبی و بنفش برای آن لحاظ می گردد.

دوربین

گلکسی M 32 در مجموع دارای 5 دوربین است. در بخش جلوی گوشی دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی به صورت ناچ قطره ای خودنمایی می نماید. در بخش پشتی، گلکسی ای 32 میزبان دوربین چهارگانه متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است.

این گوشی در بخش دوربین فارغ از سنسور سلفی 20 مگاپیکسلی از دوربین چهارگانه اصلی شامل بر دوربین های 64/8/5/5 مگاپیکسلی استفاده می نماید. فارغ از این همچنان در سال نو انتظار ارائه بعضی محصولات دیگر از سوی سامسونگ در خانواده ام را داریم.

باتری

این گوشی هوشمند از یک باتری 6 هزار میلی آمپرساعتی بهره مند است. اخیرا یک باتری نو محصول سامسونگ از سوی پایگاه معتبر DEKRA تاییدیه امنیت دریافت نموده است و با شماره مدل EB-BM 325 ABN در ظرفیت 5830 میلی آمپر ساعت ثبت شده است. البته احتمالا کره ای ها بنابر مصالح بازاریابی و موارد اینچنینی از ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت استفاده خواهند کرد.

نمایشگر

گوشی سامسونگ m 32 به یک نمایشگر سوپر آمولد 6.4 اینچی مجهز خواهد شد که رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، تراکم پیکسلی 411 پیکسل بر اینچ را ارائه خواهد داد. از دیگر معینات قابل توجه نمایشگر می توان به نرخ نوسازی 90 هرتز و روشنایی 800 نیت اشاره نمود. همچنین، 84.6 درصد مساحت پنل جلو هم به نمایشگر اختصاص داده شده است.

قیمت

قیمت گوشی m 32 هنوز به طور دقیق معین نشده، زیرا هنوز گوشی m 32 به بازار موبایل معرفی نشده است؛ اما با در نظر داشتن برچسب قیمتی نسخه های پیشین می توان گفت گوشی سامسونگ m 32 قیمت تقریبی در بازه 300 دلار خواهد داشت. قیمت گلکسی m 32 یکی از نقاط قوت و معینه های محبوبیت این نسخه خواهد بود که در کنار سایر ویژگی هایش یک امتیاز در بین سایر رقیبان برای آن تلقی می گردد.

ارزش خرید

بازار میان رده ها همواره میزبان نسخه های نو اقتصادیست، زیرا کاربران زیادی پیوسته در پی گوشی های نو با قیمت مناسب هستند. مهمان نو این بازار، گوشی سامسونگ گلکسی m 32 خواهد بود که ارزش خرید بالایی دارد و براساس گزارشات نسبت به نسخه پیشین خود بهبود هایی داشته است. با خرید گوشی m 32 می توان با یک تیر دو نشان را هدف گرفت؛ هم می توان هزینه کمتری نسبت به قیمت گوشی های سامسونگ دیگر صرف کرد و هم می توان از یک مدل خوش ساخت که جوابگوی احتیاج های کاربری روزانه بوده هم بهره مند شد..

سامسونگ اوایل سال میلادی چدید از گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به اسم شماری از برترین گوشی های 2021 هم رونمایی به عمل آورد و در ادامه گلکسی A 12 و گلکسی M 02 را به اسم مقرون به صرفه ترین گوشی های 2021 ارائه کرد. همچنین در ادامه و در جهانی برترین گوشی های تاشو انتظار رونمایی از دو محصول موردانتظار سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را داریم.

بعضی شایعات از این حکایت دارد که گلکسی ام 32 بر مبنای گلکسی ای 32 توسعه خواهند یافت. در صورتی که این اطلاعات درسد باشد باید انتظار یک نمایشگر 6.4 اینچی سوپرامولد با نرخ رفرش ریت 90 هرتز را داشته باشیم که با سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3 عرضه می گردد.

هنوز جزئیات زیادی درباره گلکسی M 32 در دسترس نیست؛ اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد. باید دید در سال 2021 رقابت سامسونگ در بازار میان رده با برترین گوشی های سونی 2021، قیمت برترین گوشی های موتورولا و برترین گوشی های ال جی و در بازار پرچمداران با برترین گوشی های شیائومی 2021، برترین گوشی های وان پلاس و برترین گوشی های هواوی 2021 به کجا خواهد کشید.

منبع: فرارو

به "درز اطلاعات تازه از گلکسی M32" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درز اطلاعات تازه از گلکسی M32"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید