دریاچه فراخین یکی از جاذبه های طبیعی مازندران به شمار می رود

به گزارش حمایت از تولید ملی، جاذبه ها/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، دریاچه فراخین یکی از جاذبه های طبیعی مازندران به شمار می رود.

دریاچه فراخین یکی از جاذبه های طبیعی مازندران به شمار می رود

اگر از سمت نوشهر به سوی جنگل های انبوه راهی شویم و حدود 20 کیلومتری را در جنگلهای سرسبز طی کنیم، به دریاچه ای کوچک ولی بزرگ از لحاظ زیبایی می رسیم. البته، از سمت روستای ویسر در ارتفاعات البرز نیز به این دریاچه راههای فرعی و بکری وجود دارد که البته راه دسترسی از سمت شهر نوشهر راحت ترین راه برای تماشا این بهشت کوچک در دل جنگل هست. برای بازدید و لذت بردن از دریاچه فراخین احتیاج به فصلی خاص و برنامه ریزی از پیش معین شده ای نیست. زمستانهای این منطقه به علت مرتفع بودن این دریاچه از سطح دریا بسیار برف گیر و راستا دسترسی به آن سخت هست.

محصور شدن دریاچه در میان درختان و جنگل های سرسبز این منطقه و بعلاوه کم تردد بودن این خطه به زیبایی های این دریاچه اضافه نمود. گاهی حتی با ورود به حاشیه این دریاچه کسی را جز خودتان نمی بینید. تمیزی و سرزنده بودن این جنگل و آبگیر زیبا از بی نظیرترین جاذبه های آن است. با قدم زدن در اطراف این دریاچه و در میان جنگل های پهن برگ بالای سر، گویی انسان در میان جزیره ای در دل دریایی ناشناخته قدم می زند و ناخودآگاه فراموش می کنیم که این همه زیبایی در کوتاهترین فاصله به شهر نهاده شد. این دریاچه و جنگل های اطراف آن پتانسیل گردش و سرگرمی حتی برای چند روز را دارد.

منبع: همگردی

به "دریاچه فراخین یکی از جاذبه های طبیعی مازندران به شمار می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه فراخین یکی از جاذبه های طبیعی مازندران به شمار می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید