رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی،رویداد معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته با هدف بهم رسانی عرضه و تقاضای نوآوری حوزه کشاورزی در روزهای 12 تا 14 مرداد ماه به صورت آنلاین برگزار می گردد.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می گردد

این رویداد مجازی (وبینار) به منظور شبکه سازی و بهره مندی از توان شرکت های دانش بنیان برای برطرف چالش های این حوزه توسط صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار خواهد شد.

محورهای رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته شامل نهاده های زراعی و دامی، مکانیزاسیون، آبیاری، کود و بذر و سموم کشاورزی خواهد بود و علاوه بر ارائه نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته ، جلسات پرسش و پاسخ زنده و تشریح نحوه تعامل خریداران عمده حوزه کشاورزی با شرکت های دانش بنیان، مذاکرات تجاریB2B به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

همچنین حمایت های صندوق نوآوری و شکوفایی و نیز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از بهم رسانی عرضه و تقاضای فناوری معرفی و کارگاه های معرفی نقش مالکیت فکری و دریافت استانداردها در توسعه محصولات حوزه کشاورزی نیز در حاشیه این رویداد خواهد بود.

رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه کشاورزی و صنایع وابسته ، فرصتی برای شناسایی و برطرف نیازهای فناورانه این حوزه با حضور واحدهای صنعتی، شرکت های فناور و دانش بنیان و مراکز دانشگاهی است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد مجازی معرفی نیازهای فناورانه حوزه کشاورزی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید