عامل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، با گرانفروشان برخورد می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه نمود: با توجه به اینکه رفتار های هیجانی باعث افزایش قیمت شده برآورد ما این است که ظرف کمتر از سه روز این موضوع رفع گردد.

عامل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، با گرانفروشان برخورد می گردد

به گزارش گروه مالی حمایت از تولید ملی، ایوب فصاحت اظهار کرد: دلیل گران شدن چند روز اخیر در مورد تخم مرغ و مرغ، رفتار های هیجانی تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در واکنش به شایعات مربوط به ارز ترجیحی است.

وی گفت: با توجه به اینکه این ارز در ماه جاری هم همچون ماه های قبل برای نهاده های دامی تأمین شده و نهاده ها با همان قیمت قبلی در سامانه بازارگاه بارگذاری شده اند هرگونه گرانی در بازار مرغ و تخم مرغ قابل قبول نیست.

فصاحت اضافه کرد: قیمت مصوب برای تخم مرغ شانه ای 43 هزار تومان و برای مرغ کیلویی 31 هزار تومان است و فروش این محصولات با قیمت هایی فراتر از مصوب گران فروشی محسوب شده و با آن برخورد جدی خواهد شد و از هرگونه گران فروشی جلوگیری می گردد.

وی گفت: نظارت ها در حال هوشمندسازی است و بازرسان جهاد کشاورزی به شکل گسترده در بازار حضور دارند تا از هرگونه گران فروشی جلوگیری گردد و اگر مردم با هرگونه گران فروشی در حوزه مرغ و تخم مرغ روبرو شدند آن را با سامانه 124 در میان بگذارند تا بازرسان در کمترین زمان با حضور در واحد صنفی مراتب را به مراجع قضائی انتقال دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه کرد: با توجه به اینکه رفتار های هیجانی باعث این افزایش قیمت شده برآورد ما این است که ظرف کمتر از سه روز این موضوع رفع گردد ضمن اینکه واحد های توزیع نیز باید همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عامل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، با گرانفروشان برخورد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، با گرانفروشان برخورد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید