عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک

به گزارش حمایت از تولید ملی، طبق آخرین گزارش ها گوشی Moto G82 5G به زودی عرضه خواهد شد. این عرضه قریب الوقوع از آنجا آشکار شده است که این گوشی پیروز به دریافت گواهینامه های FCC و SIRIM شده است.

عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک

به گزارش حمایت از تولید ملی، شرکت موتورولا به تازگی، گوشی هوشمند Moto G22 را با پردازنده MediaTek Helio G37 در بازار هند معرفی نموده است. تا به امروز گزارش ها حاکی از آن است که این شرکت بعلاوه میخواهد به زودی چندین دستگاه نو را در هند و بازار جهانی عرضه کند.

اکنون، گزارش نوی از وبسایت خبری MySmartPrice بیان می نماید که گوشی هوشمند آینده موتو G82 5G در وبسایت صدور گواهی SIRIM در مالزی و وبسایت صدور گواهی FCC مشاهده شده است. این دستگاه قبلاً در پایگاه های داده TDRA، Geekbench، EEC و Wi-Fi Alliance با شماره مدل XT2225-1 و XT2225-2 نیز دیده شده بود.

شماره مدل XT2225-1 اکنون در وب سایت SIRIM مشاهده شده است که نام Moto G82 5G را تأیید می نماید. این گوشی با همین شماره مدل در FCC نیز دیده شده است. وب سایت FCC پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از NFC، وای فای دو باند و اتصال 5G را فاش می نماید.

این دستگاه بعلاوه در وب سایت های UL Demko و TUV با همان شماره مدل ظاهر شده است. این وبسایت ها نشان می دهند که دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت شارژ سریع 33 واتی است.

جدای از مشخصات گفته شده، فهرست های قبلی تا به امروز نشان داده اند که این گوشی هوشمند 5G دارای چیپست کوالکام اسنپدراگون 695 خواهد بود. این تراشه با حداکثر 8 گیگابایت رم جفت می گردد. این دستگاه سیستم عامل اندروید 12 که از پیش نصب شده است را اجرا می نماید.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی Moto G82 5G در آینده نزدیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید