محمدیان: حریفان خارجی ام را دنبال می کنم، کارم با مدال المپیک کامل می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، مدعی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید نمود که حریفان خارجی اش در هر مسابقه ای که حضور پیدا می نمایند آنها را دنبال می نماید.

محمدیان: حریفان خارجی ام را دنبال می کنم، کارم با مدال المپیک کامل می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، محمدحسین محمدیان که در مسابقات گزینشی آسیایی در آلماتی پیروز به کسب سهمیه المپیک شد، در برنامه دایره طلایی گفت: تیم ملی آزاد خوشبختانه سه سهمیه باقی مانده را به دست آورد، در وزن 97 کیلوگرم مدعیان خوبی داریم. علی شعبانی، علیرضا کریمی و مجتبی گلیج که باید دید در نهایت کدام کشتی گیر راهی المپیک می گردد.

وی که بعد از 4 سال دوری از مسابقات، بازگشت قدرتمندانه ای به کشتی داشت، اظهار داشت: بعد از آنکه سال 2015 به آسیایی رفتم آن محرومیت برایم ایجاد شد و باید حتما پرقدرت برمی گشتم. 6 ماه دوری از مسابقه هم سخت است و برگشتن به تشک بعد از آن خیلی سخت می گردد، اما سعی کردم بعد از 4 سال دوری به آماده ترین شکل بیایم، چون اگر غیر از این بود، نتیجه نمی گرفتم. همه هدفم رسیدن به المپیک بود. تا الان هم هنوز کاری انجام ندادم و کارم زمانی تکمیل می گردد که یک مدال خوشرنگ از المپیک بگیرم.

محمدیان که سال گذشته باخت را مقابل شعبانی تجربه کرد، در این خصوص تاکید نمود: کرونا باعث شد چند وقتی تمرین ما شکل ایده آلی نداشته باشد. آسیب دیدگی بدی داشتم و 2-3 ماه خانه نشن بودم، به همین دلیل در انتخابی از نظر روحی و بدنی شرایط ایده آلی نداشتم. بعد از حضور در 7-8 اردو به گزینشی رفتیم، بدنم عالی نبود و قطعا باید بهتر گردد اما شرایط بدنی ام به نسبت خوب بود و توانستیم بعد از غلبه بر کشتی گیران ژاپن، ترکمنستان و هند سهمیه المپیک را بگیرم. حریف فینالم هم ابراگیموف ازبک بود که با من کشتی نگرفت.

این کشتی گیر مازندرانی در خصوص شناختش از حریفان خارجی توضیح داد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و آرزوی هر ورزشکاری این است که در آن حضور داشته و مدال بگیرد. قطعاً تمامی حریفان خارجی ام را دنبال می کنم. سعدالله یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف اف آذربایجانی و بقیه را در هر مسابقه ای که می فرایند، می بینم و نکات فنی را با مربیان درمیان می گذارم. اگر برای المپیک انتخاب شدم، با کادرفنی کلاس بررسی خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "محمدیان: حریفان خارجی ام را دنبال می کنم، کارم با مدال المپیک کامل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: حریفان خارجی ام را دنبال می کنم، کارم با مدال المپیک کامل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید