مشاور فرمانده کل ارتش: اجازه نمی دهیم پوتین نجسی وارد کشور گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، امیر اسماعیلی با اشاره به ترورهای ناجوانمردانه ای که در اوایل انقلاب اسلامی و ائتلاف 40 کشور در طول جنگ رخ داد گفت: نیروهای زمینی سپاه و ارتش ما اجازه نمی دهند که پوتین نجسی وارد کشور گردد.

مشاور فرمانده کل ارتش: اجازه نمی دهیم پوتین نجسی وارد کشور گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر امروز در نشست بصیرت از 9 دی تا گام دوم انقلاب اسلامی با جوان مؤمن انقلابی گفت: 9 دی به عنوان یک روز باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و این روز همانند روز قدس و 22 بهمن ماه یکی از یوم الله های انقلاب اسلامی است که برای ما بسیار ارزشمند است.

وی در ادامه به قدرت ملی و مؤلفه های آن پرداخت و اضافه نمود: قدرت های نظامی، امنیتی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی از جمله مؤلفه های قدرت ملی است که در سه مؤلفه اول قدرتمند هستیم و حرف های زیادی برای گفتن داریم، اما در سه تای دیگر باید به قدرت بیشتر برسیم.

اسماعیلی با بیان اینکه قدرت نظامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد، اظهار کرد: با وجود اینکه در اوایل انقلاب هیچ گونه امکانات در وسایل ارتباط جمعی نداشتیم اما ارتباط قلبی مردم و رهبری امام باعث پیروزی شد.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش با اشاره به ترورهای ناجوانمردانه ای که در اوایل انقلاب اسلامی و ائتلاف 40 کشور در طول جنگ رخ داد، اعلام کرد: با وجود همه اینها نیروهای زمینی سپاه و ارتش ما اجازه نمی دهند که پوتین نجسی وارد کشور گردد.

اسماعیلی با اشاره به قدرت نمایی کشور به خصوص جوانان ما در مقابل شناورها و هواپیماهای سایر کشورها به ویژه آمریکا در طول چند سال اخیر گفت: این جوانان باعث شدند جنگی رخ ندهد و باید گفت در بحث حفاظت از امنیت هوا، زمین و دریا، نیروهای سپاه و ارتش و ناجا با یکدیگر رقابت همراه با رفاقت دارند.

وی با بیان اینکه قدرت امنیتی کشورمان چه توسط نیروهای امنیتی و چه مردم زبانزد خاص و عام است، توضیح داد: اطلاعات برای حیات ضروری است اما پاگذاشتن در حریم خصوصی اشخاص اشکال دارد.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش 9 دی را نمونه ای از قدرت اجتماعی کشور دانست و ادامه داد: این روز بروز و تبلور قدرت کامل اجتماعی کشور ما است چیزی که جهان کم دارد.

اسماعیلی از قدرت سیاسی و مالی و فرهنگی به ترتیب به عنوان بنیادی ترین اصل قدرت، گم شده قدرت ملی و پاشنه آشیل یاد کرد و افزود: از سویی قدرت فرهنگی و ترحیم ها از سوی دیگر باعث شده است قدرت مالی دچار ابهام گردد.

دستیار و مشاور فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه باید به جوانان نسل سوم و چهار انقلاب اعتماد کرد و به آنان پست های مهم سپرد، اضافه نمود: همین جوانان در دوران انقلاب و جنگ بودند که کشور را اداره کردند و باید بخش اعظم پست هایی که در حال حاضر در اختیار افراد بالای 55 سال است به جوانان سپرد.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که جوان هستند کشور را زودتر به رونق می رسانند، خاطر نشان کرد: احتیاج نیست شغل های جدید ایجاد کرد بلکه باید شغل های فعلی که در دست یک سری افراد پا به سن گذاشته است خالی کرد و به جوانان سپرد.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا کشور در سرانجام رسانه ها و احزاب سیاسی را دوبال مردم سالاری دینی مطرح کرد و ادامه داد: برای ارتقای مردم سالاری دینی احتیاج است به این دو بها داده گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "مشاور فرمانده کل ارتش: اجازه نمی دهیم پوتین نجسی وارد کشور گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور فرمانده کل ارتش: اجازه نمی دهیم پوتین نجسی وارد کشور گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید