معاینه ویژه پزشکی برای حضور بازیکن پرسپولیس در جام جهانی

به گزارش حمایت از تولید ملی، اردوی نهایی بازیکنان منتخب داخلی با انتها هفته یازدهم لیگ برتر زیر نظر کادر فنی تیم ملی ایران شروع شده است تا کارلوس کی روش بتواند برترین انتخاب را از بین آن ها انجام دهد.

معاینه ویژه پزشکی برای حضور بازیکن پرسپولیس در جام جهانی

اردوی بازیکنان داخلی در حالی ادامه دارد که شرایط مصدومان قدیمی نظیر وحید امیری و علیرضا بیرانوند رو به بهبود است تا دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس بتوانند در صورت تأیید کی روش بار دیگر تجربه جام جهانی را داشته باشند.

در این بین میلاد سرلک نیز که به علت آسیب دیدگی چند ملاقات تیم باشگاهی خود را از دست داده بود دوران نقاهتش را زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی ایران ادامه داد تا بتواند خود را به جام جهانی قطر برساند.

کوشش فراوان او نه تنها باعث شد تا خود را قبل از آغاز دور نهایی اردوی تیم ملی ایران به تمرینات گروهی برساند بلکه در آخرین ملاقات پرسپولیس مقابل مس کرمان نیز به میدان رفت و برای این تیم بازی کرد.

سرلک در تمرینات روز های جاری تیم ملی ایران نیز یکی از فعال ترین بازیکنان است. او که با بانداژ ویژه روی زانوی پای مصدوم خود تمرین می نماید انگیزه های فراوان برای اولین تجربه مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی را دارد.

سرلک که یکی از بازیکنان تأثیرگذار پرسپولیس در سه فصل گذشته بوده است پس از قهرمانی با پیراهن این تیم در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا حالا دنبال رکورد شخصی دیگری با پیراهن تیم ملی ایران است.

کمبود هافبک های بازیساز داخلی شانس او برای حضور در جمع مسافران جام جهانی 2022 را افزایش داده است، اما سرلک برای ایستادن در ترکیب اصلی باید با امثال امید ابراهیمی، سعید عزت الهی و سامان قدوس رقابت کند.

منبع: فرارو

به "معاینه ویژه پزشکی برای حضور بازیکن پرسپولیس در جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاینه ویژه پزشکی برای حضور بازیکن پرسپولیس در جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید