نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجددا فعال شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای که برای مدتی متوقف شده بود حالا باری دیگر فعالیت خود را شروع نموده است.

نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجددا فعال شد

به گزارش ، با شروع دوباره فعالیت انتشارات بنیاد، بازی پژوه هان و بازی سازان می توانند به جدیدترین منابع مطالعاتی در حوزه صنعت بازی در قالب ترجمه و تالیف دسترسی داشته باشند.

به گفته حامد نصیری معاون پژوهش بنیاد ملی بازی های رایانه ای، انتشارات بنیاد در دوره جدید فعالیت خود طیف وسیعی از موضوعات حوزه شناختی و مطالعات بازی در شاخه های علمی و موضوعات فنی مرتبط با ساخت بازی را منتشر می نماید.

در دوره جدید فعالیت انتشارات بنیاد، تحقیقات و پژوهش های نویسندگان ایرانی و خارجی درخصوص تازه های صنعت بازی منتشر خواهد شد.

نصیری این نکته را هم افزود که با توجه به پیشرفت روزافزون فضای دیجیتالی و انتشار فراگیر کتاب های الکترونیک، انتشارات بنیاد ملی بازی های رایانه ای در فصل تازه فعالیت خود، رویکرد انتشار کتاب های دیجیتال را دنبال خواهد نمود.

خوب است که بدانید فرایند فعالیت انتشارات بنیاد ملی بازی های رایانه ای طی مدتی که مجوز آن فعال نبود، نیز متوقف نشد. چرا که آثار بنیاد در این مدت با همکاری ناشران دیگری، چون انتشارات صدا و سیما منتشر و در ویترین نشر کشور جا گرفت.

  • احتمال برگزاری نمایشگاه بین المللی بازی و سرگرمی در پاییز افزایش یافت
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجددا فعال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشر بنیاد ملی بازی های رایانه ای مجددا فعال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید