نفس نفس از فرزاد بختیاری منتشر شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، تهران (پانا) - نفس نفس جدیدترین اثر فرزاد بختیاری خواننده جوان کشورمان است که این اثر با ملودی و ترانه علی فرهاد و همکاری اشکان عرب و مهدی کریمی منتشر شده است.

نفس نفس از فرزاد بختیاری منتشر شد

فرزاد بختیاری خواننده پاپ کشورمان پس از همکاری با آصف آریا و محسن شیرالی، هم اکنون جدیدترین اثر خود به نام نفس نفس را منتشر کرد. این قطعه با ملودی و ترانه علی فرهاد و همکاری اشکان عرب و مهدی کریمی منتشر شده است.

گفتنی است، فرزاد بختیاری به واسطه فعالیتش در زمینه وکالت، تکنیک های عقد قراردادهای موسیقی را به خوانندگان جوان توصیه می نماید. وی معتقد است؛ سالانه قراردادهای مختلفی با هنرمندان عرصه موسیقی بسته می گردد که بدون در نظر گرفتن اصول و قوانین است. خوانندگان و هنرمندان جوان حتما باید با یک مشاور حقوقی مشورت نمایند. اگر تمام تهیه نمایندگان، خوانندگان، آهنگ سازان و نوازندگان از قراردادهای قانونمند و دارای ضمانت اجرایی پیروی نمایند، بسیاری از مسائل بعدی در این زمینه حل می گردد.

وی می گوید؛ حتی می توان گفت اگر در عقد قراردادها دقت بیشتری انجام گردد و در فرایند قراردادهای موسیقی از مشاور و وکیل مطلع استفاده گردد، بسیاری از مهاجرت های جوانان بااستعداد در زمینه موسیقی، کاهش پیدا می نماید.

گفتنی است که بختیاری از شاگردان محمد گلپایگانی و علیرضا افتخاری است اما به علت علاقه اش به موسیقی پاپ از سال 1395 بصورت حرفه ای وارد عرصه موسیقی شده است و با هنرمندان مشهور همکاری نموده است. تمامی آثار او دارای مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد است.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نفس نفس از فرزاد بختیاری منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس نفس از فرزاد بختیاری منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید