نقاط حادثه خیز جاده های مازندران آشکارسازی شد

به گزارش حمایت از تولید ملی، احمد آفرین محمدزاده گفت: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل حجم بالای ترافیک و تردد وسایل نقلیه جزو محورهای حساس کشور محسوب گردیده ، بنابراین ایمن سازی این محورها و حذف نقاط پرحادثه به عنوان دو برنامه اصلی این اداره کل همواره در دستور کار قرار گرفته است.

نقاط حادثه خیز جاده های مازندران آشکارسازی شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ضمن اشاره به آشکار سازی نقاط پر حادثه در جاده های مازندران توسط این اداره کل گفت : محورهای ارتباطی هراز ، سوادکوه ، کندوان ، ساری - خزر آباد ،ساری-نکا، نکا - بهشهر ، نور - چمستان - آمل و محور کناره ازجمله محورهای بودند که آشکارسازی نقاط پرحادثه در آنها صورت پذیرفت.

آفرین محمدزاده از آشکارسازی نقاط پرحادثه به عنوان یکی از روش های کاهش سوانح رانندگی و افزایش ایمنی تردد یادکرد و گفت: با عنایت به شناسایی نقاط پرحادثه استان از سنوات گذشته اقدامات مؤثری در خصوص برطرف این نقاط اجرا شده و در همین راستا نیز نصب انواع علائم به عنوان یک اقدام کم هزینه ، زودبازده ، توانسته در جهت کاهش تصادفات و سوانح رانندگی نقش بسیار مؤثری ایفا نماید.

وی توضیح داد:یکی از برنامه های این اداره کل درزمینه ایمن سازی محورها و برطرف نقاط پرحادثه نصب تابلوهای جهت نمای فسفری برای آشکارسازی نقاط پرحادثه (از نوع خورشیدی) است که در محورهای شریانی استان نصب شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "نقاط حادثه خیز جاده های مازندران آشکارسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقاط حادثه خیز جاده های مازندران آشکارسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید