نماینده اهواز: عمده ترین مشکل مردم سیل زده روند واگذاری تسهیلات است

به گزارش حمایت از تولید ملی، نماینده مردم اهواز در مجلس با تاکید بر اینکه مسائل مردم در مناطق سیل زده در حال پیگیری است، گفت: اقدامات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی که تخریب شده اند و یا تعمیر منازلی که آسیب دیده اند در حال پیگیری است. در بخش کشاورزی نیز خسارت ها ارزیابی شده است.

نماینده اهواز: عمده ترین مشکل مردم سیل زده روند واگذاری تسهیلات است

همایون یوسفی در گفت وگو با حمایت از تولید ملی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل زده خوزستان اعلام کرد: سیل خسارت های جدی را به استان خوزستان وارد کرد اما خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته وضعیت در حال بهبود است. ارزیابی خسارت ها در بخش کشاورزی و مسکن صورت گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: اقدامات لازم برای ساخت واحدهای مسکونی که تخریب شده اند و یا تعمیر منازلی که آسیب دیده اند در حال پیگیری است. در بخش کشاورزی نیز خسارت ها ارزیابی شده است. امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و پیگیری ها هرچه سریع تر مسائل مردم در مناطق سیل زده مرتفع گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به عمده ترین مسئله ای که امروز مردم در مناطق سیل زده با آن روبرو هستند، گفت: یکی از مسائل اصلی اکنون روند واگذاری تسهیلات است که امیدواریم سرعت بیشتری به خود گرفته تا هرچه زودتر مردم از تنگنا خارج شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نماینده اهواز: عمده ترین مشکل مردم سیل زده روند واگذاری تسهیلات است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده اهواز: عمده ترین مشکل مردم سیل زده روند واگذاری تسهیلات است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید