چگونگی ثبت شماره برای دریافت پیامک قبوض

به گزارش حمایت از تولید ملی، درصورتی که پیامک های اطلاع رسانی مخابرات را دریافت نمی کنید، می توانید شماره همراه خود را ثبت کنید تا از قبوض خود آگاه شده و پرداخت های لازم را در زمان مناسب انجام دهید.

چگونگی ثبت شماره برای دریافت پیامک قبوض

ارسال اطلاعات به وسیله فرستادن پیامک از روش های معمولی است که در بسیاری از سازمان ها، بانک ها و شرکت ها صورت می گیرد. یکی از روش های اطلاع رسانی درباره قبوض و دیگر اطلاعات تلفن ثابت، هم استفاده از پیامک های اطلاع رسانی است.

پیامک های تلفن ثابت به طور معمول به شماره ای که مشترک هنگام ثبت نام تلفن ثابت اعلام نموده ارسال می گردد. بعضی از کاربران از این موضوع نارضایتی دارند که پیامک های اطلاع رسانی را دریافت نمی نمایند. با توجه به اینکه قبوض تلفن ثابت مدت هاست به صورت کاغذی ارسال نمی گردد، درصورتی که فرد به وسیله پیامک از قبض تلفن خود مطلع نگردد، از آنجایی که از هزینه کارکرد تلفن ثابت باخبر نیست، پرداختی انجام نمی دهد و این موضوع منجر به یک طرفه و قطع شدن تلفن خواهد شد.

این در حالی است که بسیاری از افراد ممکن است هنگام ثبت نام شماره تلفن ثابت، شماره همراهی را ارائه نموده باشند که این شماره را عوض نموده اند. از این رو برای تغییر شماره همراهی که ثبت شده، می توان از کد USSD استفاده نموده و با دریافت شماره #2020* و انتخاب گزینه ثبت شماره همراه، آن را تغییر داد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "چگونگی ثبت شماره برای دریافت پیامک قبوض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونگی ثبت شماره برای دریافت پیامک قبوض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید