استخدام 150 هزار نفر در آمازون برای فصل خرید تعطیلات

به گزارش حمایت از تولید ملی، شرکت آمازون میخواهد 150 هزار کارمند برای فصل تعطیلات استخدام کند که حدود 50 درصد بالاتر از سال گذشته خواهد بود.

استخدام 150 هزار نفر در آمازون برای فصل خرید تعطیلات

آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین دنیا است، معمولا این وقت از سال برای یاری به جمع آوری، بسته بندی و ارسال کالا از انبارهایش، ارتشی از کارکنان موقتی را استخدام می نماید. از زمان شیوع پاندمی در سال گذشته که سفارشهای آنلاین را به مقدار قابل توجهی افزایش داد، آمازون به سرعت فعالیتهای لجستیک خود را توسعه بخشیده و انبارها یا دپوهای تحویل شهری کوچکتر را یک روزه راه اندازی نموده است. آمازون در سپتامبر اظهار داشت 250 مرکز لجستیک در سال 2021 در آمریکا راه اندازی نموده و همان ماه 100 مرکز دیگر افتتاح خواهد نمود.

آمازون اظهار داشت میانگین دستمزد پایه مشاغل در آمریکا ساعتی 18 دلار است. این شرکت در مواجهه با رقابت شدید برای کارکنان تازه وارد، پاداش سه هزار دلار را با توجه به مکان استخدام و بعلاوه سه دلار دستمزد اضافی در ساعت را برای کارکنانی که تمایل دارند در شیفتهای شبانه یا تعطیلات آخر هفته حضور پیدا نمایند، پیشنهاد نموده است.

برایان اولساوسکی، مدیرمالی آمازون در جلسه اعلام درآمدهای شرکت با تحلیلگران در ژوییه اظهار نموده بود فشار دستمزد در مخارج شرکت نمود پیدا نموده است. وی گفته بود: اگرچه ما سطح کارکنان خوبی داریم، اما بدون هزینه نیست.

بر اساس گزارش بلومبرگ، آمازون دومین کارفرمای خصوصی بزرگ آمریکا پس از والمارت بوده و یک میلیون و 300 هزار کارمند تا خاتمه ژوئن داشته است. سال گذشته این موقع آمازون اعلام نموده بود حدود 100 هزار نیروی کار فصلی استخدام می نماید.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "استخدام 150 هزار نفر در آمازون برای فصل خرید تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام 150 هزار نفر در آمازون برای فصل خرید تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید