بازاریابی و فروش

از رابطه میان خستگی و بیماری ام اس تا افزایش جمعیت سالمندان در آینده نزدیک

اگر پیروز به رصد اخبار علمی و پزشکی نشده اید، در این بسته بهترین اخبارپزشکی از نگاه کاربران را دنبال کنید.

13 مهر 1401

حضور درخشان شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار گردید که با استقبال قابل توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان همراه بود.

23 شهریور 1401

معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) با در اختیار گذاشتن ساحلی خصوصی و امکاناتی مدرن از مهمانان شهر آنتالیا پذیرایی شایسته ای را به عمل می آورد. با اقامت در هتل آدالیا الیت لارا این فرصت را خواهید داشت تا در کنار خدمات دهی بی نظیر کارکنان هتل از امکاناتی...

11 شهریور 1401

تصاویر رونمایی اولین خودروی مالی سایپا ، قیمت، زمان فروش و ویژگی های خودروی نو سایپا

اولین خودروی مالی سگمنت A با حداکثر توان موتور 70 تا 75 اسب صبح امروز رونمایی شد.

4 شهریور 1401

مقایسه تویوتا راوفور با هیوندای سانتافه و رنو کولیوس

در سال 2009 پای تویوتا راوفور، این شاسی بلند کوچک ژاپنی، به ایران باز شد، اما در اوایل ورودش، به علت رقبایی که در بازار داشت استقبال چندانی از آن صورت نگرفت. البته بعد از سال 2013 و تصویب قانون ممنوعیت واردات خودروها با حجم بالاتر از 2500 سی سی به یک باره ورق...

8 مرداد 1401

مقایسه چری تیگو 5 ie با هایما S5 و جک S5

مقایسه چری تیگو 5 ie در رقابت کراس اوور های چینی می تواند به افرادی یاری کند که در پی خرید این خودروهای چینی هستند. در سال 1394 برای اولین بار، چری تیگو 5 راهی بازار کراس اورهای ایرانی شد. در این مقاله، ما به آنالیز و مقایسه چری تیگو 5 ie با هایما S5 و جک S5 می پردازیم....

8 مرداد 1401

مقایسه جک J4 با بسترن B30 و جیلی GC6 اکسلنت

جک J4 را باید جایگزین برادر بزرگتر خود یعنی جک 5 دانست. جک جی 5 که با ورود به بازار توانسته بود به دلایلی مانند طراحی زیبا، قوای فنی مناسب، و استهلاک کمتر نسبت به رقبا به یکی از پیروز ترین خودروهای چینی بازار بدل گردد، اینک که این خودروی جای خود را جک J5 داده...

7 مرداد 1401

سفر در حاشیه اترک روی خط مرز در قلب ترکمن صحرا

در این مقاله سفری ترتیب داده ایم در حاشیه رود اترک و امتداد خط مرزی ایران و ترکمنستان، در شمالی ترین نقطه استان گلستان و ترکمن صحرای ایران.

26 تیر 1401

تور مجازی: ساحل های سفید گوای شمالی؛ هند

گوای کوچک، علی رغم مساحت کمی که نسبت به سایر استان های هند دارد، پربازدیدترین استان این کشور است و ترکیبی جالب از جاذبه های متنوع، از ورزش و غذا گرفته تا یوگا و قلعه های باستانی را در خود جا داده است.

24 تیر 1401

نامه وزیر صمت به سازمان حمایت: قرعه کشی خودرو فعلا حذف نمی شود

وزیر صمت در نامه ای به رئیس سازمان حمایت دستور داد تا زمان برقراری توازن میان عرضه و تقاضای خودرو، قرعه کشی خودرو کماکان ادامه داشته و تنها راستا فروش خودرو به صورت عادلانه باشد.

13 تیر 1401

مرسدس بنز 300 اس ال؛ گرانترین خودروی دنیا!

اگر اخبار مربوط به عدد 142 میلیون دلار برای این مرسدس بنز ارزشمند درست و دقیق باشد، بدین ترتیب رکورد مربوط به 70 میلیون دلار برای فراری 250 جی تی او در سال 2018 را شکسته است.

5 تیر 1401

افزایش بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار و هواپیما نقش مثبتی در جذب جهانگرد دارد

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، افزایش بازه زمانی پیش فروش بلیط قطار و هواپیما نقش مثبتی در جذب توریست دارد.

3 تیر 1401

بقای کسب وکارها نیازمند توجه مستمر به نوآوری است

وبینار نقش نوآوری باز در کسب وکارها به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی صادرات اتاق ایران برگزار گردید. در این نشست حرکت کسب وکارها به سمت نوآوری به عنوان یک الزام برای حفظ بقای بنگاه ها عنوان شد.

18 خرداد 1401

آیفون پرفروش ترین پرچم دار 2021 بوده است

طبق گزارشات منتشر شده، به نظر می رسد آیفون های اپل در حال حاضر پرفروش ترین پرچم داران حال حاضر شرکت آمریکایی در تمامی بازارها هستند.

13 خرداد 1401

عربستانی ها در پی خرید نیمار

نیمار در هفته های اخیر شرایط سختی را در پاریسن ژرمن سپری کرده و شایعات بسکمک درباره احتمال جدایی این بازیکن به گوش می رسد. این ستاره برزیلی از زمان حضور در پی اس جی پیروز نشده به این تیم در تحقق رویای فتح لیگ قهرمانان کمک کند، اما این امید وجود داشت که...

13 خرداد 1401

قیمت روز گوشی موبایل 21 بهمن

قیمت گوشی های موبایل موجود در بازار، مورخ 21 بهمن را مشاهده می کنید.

4 خرداد 1401

چگونه قدر مشتریانی که هوادارند را بدانیم؟

نگاهی متفاوت به طرفداران زمینه ساز پیشرفت شما استدر جهانی که گروه های مختلف مصرف کنندگان به طرق مختلف با یکدیگر در ارتباط هستند، توجه به گروه هایی که خریدار نیستند اما بر اندازه فروش شرکت تاثیرگذار هستند از اهمیت خاصی برخوردار است.

12 اردیبهشت 1401

روستای زنوزق؛ روستایی پلکانی با طبیعتی شگفت انگیز

روستای زنوزق یکی از زیباترین روستاهای آذربایجان شرقی و بزرگ ترین روستای پلکانی ایران است. قدمت این روستا به دوره صفوی می رسد و طبیعت شگفت انگیزی دارد. با خبرنگاران همراه باشید.

27 فروردین 1401

عامل افزایش قیمت مرغ و تخم مرغ، با گرانفروشان برخورد می گردد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران اضافه نمود: با توجه به اینکه رفتار های هیجانی باعث افزایش قیمت شده برآورد ما این است که ظرف کمتر از سه روز این موضوع رفع گردد.

5 اسفند 1400

44 نکته برای صرفه جویی در هزینه های سفر (قسمت اول)

برای برنامه ریزی سفر بعدی شما، در این مقاله ما مجموعه ای از برترین نکات برای ذخیره پول در سفر را مهیا نموده ایم؛ از کاهش هزینه ماشین های اجاره ای و هواپیما ها گرفته تا رازهای کروز دریایی و مقرون به صرفه ترین بهشت کرائیب. با ما همراه باشید تا با کمترین هزینه...

17 بهمن 1400
تعداد: (90)