ایکس باکس با طرحی کاملا جدید

به گزارش حمایت از تولید ملی، طرح جدید که بعد از اعلام مایکروسافت وارد بازار خواهد شد، اجازه می دهد بازی های ایکس باکس اصلی در این مدل جدید انجام گردد، علاوه بر آن کلیه عوامل جانبی که روی ایکس باکس1 کار می کردند با این کنسول جدید نیز سازگار خواهند بود.

ایکس باکس با طرحی کاملا جدید

مایکروسافت می گوید ایکس باکس سری ایکس، فراتر از یک به روزرسانی ساده و طرحی کاملا جدید است

مایکروسافت می گوید که ایکس باکس سری ایکس سازگارترین کنسولی است که رقابت خود با پلی استیشن 5 را ادامه می دهد.

مایکروسافت در جدیدترین طرح خود گفت این کنسول جدید ایکس باکس، قادر است بازی های ایکس باکس اصلی را انجام دهد و این نسل جدید در بازی بازیکنان، پیشرفت قابل توجهی ایجاد می نماید.

این شرکت گفته است، بازی های قدیمی تر در سخت افزار جدید باید بهتر باشند حتی اگر برای نسل های قدیمی تر ساخته شده اند.

طرح جدید که بعد از اعلام مایکروسافت وارد بازار خواهد شد، اجازه می دهد بازی های ایکس باکس اصلی در این مدل جدید انجام گردد، علاوه بر آن کلیه عوامل جانبی که روی ایکس باکس1 کار می کردند با این کنسول جدید نیز سازگار خواهند بود.

مایکروسافت همیشه بر این نکته تاکید دارد که ایکس باکس سری ایکس، فراتر از یک به روزرسانی ساده و طرحی کاملا جدید است. اسم آن هم نشان می دهد که این محصول بخشی از ایکس باکسی است که نسل فعلی و نسل آینده را شامل می گردد.

این شرکت همیشه در بسیاری از نظراتش بر سازگاری این طرح با مدل های قدیمی اش تاکید می نماید و آماده است تا این کنسول جدید را در تعطیلات بعدی سال ارائه کند.

مایکروسافت می گوید که تحول فنی زیادی را چه در سطح بنیادین و چه در طراحی تراشه ها نسبت به سایر نسل ها به وجود آورده است. این شرکت اشاره نموده که سازندگان، بازی ها را برای کنسول های شخصی می سازند بنابراین به وجود آوردن نسل جدید آن ها کوشش بسیاری را هم در زمینه سخت افزار و هم در زمینه نرم افزار می طلبد.

شرکت مایکروسافت گفت که بیش از 100 هزار ساعت آزمایش بازی انجام شده است که مطمئن شویم بازی های قدیمی تر روی سری جدید ایکس باکس کار می نماید. موقع عرضه محصول، این میزان باید دوبرابر شده باشد تا مطمئن شویم که مسائل فنی آن کاملا برطرف شده است.

مایکروسافت گفت: در این مدل، بازی ها باید از مدل های قدیمی که برای ایکس باکس ها ساخته شده بود، بهتر باشد. این شرکت ادامه داد از آن جا که همه بازی ها به طور معمول در کنسول انجام می گردد، آن ها می توانند از عمل کرد آن استفاده شایانی ببرند که شامل فریم ریت (سرعت پردازش داده های) بالاتر و کیفیت تصاویر بهتر است.

این شرکت هم چنین از فن آوری جدید بازسازی اچ دی آر استفاده نموده است که باعث می گردد ایکس باکس، پویایی بیشتری به بازی های قدیمی تر بدهد حتی به آن بازی هایی که برای ایکس باکس اصلی (قبل از به وجود آمدن اچ دی آر) طراحی شده بودند.

مایکروسافت هم چنین قابلیت ادامه سریع بازی را ارائه نموده که به بازیکنان اجازه می دهد به سرعت بازی را ازنقطه ای که رها نموده اند، دوباره آغاز نمایند حتی اگر در این حین سراغ بازی های دیگر رفته باشند.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "ایکس باکس با طرحی کاملا جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایکس باکس با طرحی کاملا جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید