آنالیز آثار سیلاب توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی، تبدیل ایران به یک آزمایشگاه محیط زیستی

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه این دانشگاه آثار سیلاب را آنالیز می نماید، گفت: آثار منفی سیلاب در ایران، کشور را به یک آزمایشگاه بزرگ برای حوزه علوم زمین و محیط زیست تبدیل نموده است که کمک محققان و دانشمندان را برای آنالیز و حصول نتیجه می طلبد.

آنالیز آثار سیلاب توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی، تبدیل ایران به یک آزمایشگاه محیط زیستی

حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی حمایت از تولید ملی با اشاره به مسائل و آسیب های ناشی از وقوع سیل در کشور و همدردی با سیل زدگان گفت: علاوه بر تأمین مایحتاج سیل زدگان و ترمیم مسیرهای ارتباطی و روستاها، با توجه به اینکه وقوع سیلاب در کشور، وضعیت جدیدی را در کشور ایجاد نموده است، باید سیل و اثرات آن را آنالیز کنیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: آثار منفی سیلاب در ایران، کشور را به یک آزمایشگاه بزرگ برای حوزه علوم زمین و محیط زیست تبدیل نموده است که یاری محققان و دانشمندان را برای آنالیز و حصول نتیجه می طلبد.

وی ادامه داد: پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی نیز یکی از نهادهای فعال برای آنالیز وضعیت جوی و زمین است که با آنالیز های لازم، به سازندگی کشور یاری می نماید. بناشده تا در اولین جلسه هیئت رئیسه دانشگاه به موضوع سیل، تحقیق روی آن و یاری به دانشجویان سیل زده دانشگاه بپردازیم.

صدوق افزود: همچنین در دانشگاه اطلاعیه ای منتشرشده تا یاری های نقدی و غیر نقدی به مردم سیل زده جمع آوری گردد.

وی در انتها اعلام نمود: بنا شده تا تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی به صورت کامل و سازمان یافته این موضوع را آنالیز کند تا در آینده شاهد چنین عوارض ناگواری از حوادث طبیعی نباشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آنالیز آثار سیلاب توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی، تبدیل ایران به یک آزمایشگاه محیط زیستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آثار سیلاب توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه شهید بهشتی، تبدیل ایران به یک آزمایشگاه محیط زیستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید