بیماری نواز شریف او را در یک قدمی نجات از زندان قرار داد

به گزارش حمایت از تولید ملی، دادگاه عالی پاکستان علی رغم اعتراض احزاب مختلف پرونده آزادی نواز شریف به دلیل بیماری را قابل آنالیز دانست.

بیماری نواز شریف او را در یک قدمی نجات از زندان قرار داد

به گزارش دفتر منطقه ای حمایت از تولید ملی به نقل از اکسپرس نیوز، نواز شریف نخست وزیر سابق پاکستان که به تحمل 7 سال زندان محکوم شده است یک بار دیگر بخت خود برای آزاد شدن از زندان را خواهد آزمود.

مسئولین حزب نواز این بار بیماری را دست آویزی برای آزادی او قرار داده و کوشش خواهند کرد که دادگاه عالی پاکستان را مجاب نمایند نخست وزیر سابق این کشور را از حبس خارج کند.

در دادخواست حزب نواز آمده است: شرایط جسمانی نواز شریف نامساعد است و ادامه حبس می تواند منجر به خطرات جدی برای سلامتی او گردد.

حزب نواز از دادگاه عالی پاکستان خواسته است با تجدید نظر در حکم خود نسبت به نواز شریف دستور آزادی او را صادر کند.

دادگاه عالی پاکستان علی رغم مخالفت احزاب مختلف این پرونده را آنالیز خواهد نمود و در صورتیکه وخامت اوضاع نوازشریف مسجل گردد حکم زندان او تعلیق خواهد شد.

این در حالی است که پیش از این نیز یک بار دادگاه عالی اسلام آباد حکم زندان نواز شریف را تعلیق نموده و باعث آزادی او به مدت 3 ماه شده بود .

در حال حاضر دولت اسلام آباد عرصه را بر سران حزب نواز تنگ نموده و بسیاری از مسئولین این حزب یا در زندان به سر می برند یا در شرف زندانی شدن هستند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بیماری نواز شریف او را در یک قدمی نجات از زندان قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیماری نواز شریف او را در یک قدمی نجات از زندان قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید