سلامت کلیه های خود را با 5 گیاه تضمین کنید

به گزارش حمایت از تولید ملی، کلیه ها روزانه 200 لیتر مایعات در بدن را تصفیه می نمایند که 2 لیتر آن به صورت ادرار از بدن خارج می گردد.

سلامت کلیه های خود را با 5 گیاه تضمین کنید

کلیه ها از اندام هایی هستند که تا دچار بیماری و یا درد نشوند کسی به آن ها توجه نمی نماید. در صورتی که یکی از حساس ترین اعضای بدن هستند که کارشان تصفیه خون و دفع سموم است. کلیه ها در تنظیم فشار خون، افزایش گلبول های قرمز و جذب ویتامین D بسیار موثر هستند. پاکسازی کلیه ها با گیاهان یکی از راه های سلامت نگه داشتن این عضو حساس است. با حمایت از تولید ملی همراه باشید.

ریشه گل ادریس، نرم نماینده سنگ کلیه

گل ادریس یک حلال است و قابلیت آن را دارد که سنگ کلیه را نرم کند و به بدن یاری می نماید ویتامین C را جذب کند. از این گیاه هم به صورت خشک و با کپسول استفاده می گردد و هم اینکه عصاره آن را تزریق می نمایند.

پاکسازی کلیه ها با گیاهان، ریشه کرفس

ساقه و ریشه کرفس پتاسیم و منیزیم زیادی دارد که از التهاب کلیه ها جلوگیری می نمایند. این گیاه را اغلب افراد خام مصرف می نمایند. نکته قابل توجه این است که کرفس برترین سبزی برای پیشگیری از سرطان روده است و برای کسانی که مبتلا به آنمی هستند مفید است.

ریشه گل بابونه، پاک نماینده کلیه

گل بابونه که از آن به عنوان یک طعم دهنده استفاده می نمایند بافت و غشای مخاطی را تسکین می دهد. اگر چای بابونه بخورید همزمان کلیه های خود را هم پاکسازی می کنید.

ریشه گل داوودی

این گیاه حاوی آنتی اکسدان است و از آسیب رسیدن به سلول ها جلوگیری می نماید. قند خون و فشار خون را کنترل می نماید و کلسترل خون را کاهش می دهد.

جعفری

این گیاه تنها به عنوان چاشنی یا برای تزیین غذا ها استفاده نمی گردد. یادتان باشد جعفری سرشار از ویتامین K است و به نرم شدن بافت های کلیه یاری می نماید. استفاده از جعفری در مقادیر بالا کمی خطرناک است. پس در مصرف آن احتیاط کنید.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب هوس های غذایی که خبر از بیماری می دهند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "سلامت کلیه های خود را با 5 گیاه تضمین کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلامت کلیه های خود را با 5 گیاه تضمین کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید