فعالیت 1500 زباله گرد در کرمانشاه، خودرو و چرخ دستی این افراد توقیف می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، سرپرست اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه از توقیف خودروها و چرخ دستی افراد زباله گرد سطح شهر اطلاع داد.

فعالیت 1500 زباله گرد در کرمانشاه، خودرو و چرخ دستی این افراد توقیف می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، غلامرضا شهبازی اظهار کرد: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان مبنی بر انتشار و شیوع بیماری های گوناگون توسط افراد زباله گرد و تهدید بهداشت عمومی جامعه از سوی این افراد و همچنین مخدوش کردن سیما و منظر شهری به واسطه فعالیت زباله گردها، برخورد با این افراد و وسایل حمل زباله آنها در دستور کار نهاده شد.

وی اضافه نمود: بیش از 1500 زباله گرد در شهر کرمانشاه فعالیت دارند که یک معضل نوین و اجتماعی در مدیریت شهری محسوب می شوند.

شهبازی توضیح داد: این افراد علاوه بر تهدید علیه بهداشت عمومی شهروندان، روزانه مبالغ هنگفتی از محل جمع آوری زباله ها کسب می نمایند.

وی اضافه نمود: به همین دلیل اداره کل پیشگیری از تخلفات شهری شهرداری کرمانشاه ضمن اخذ حکم قضایی و با همکاری فرماندهی هدایت و رانندگی، خودروهای حمل زباله این افراد را توقیف می نماید.

شهبازی ادامه داد: همچنین طرح جمع آوری و توقیف چرخ های دستی افراد زباله گرد در سطح شهر کرمانشاه هم در دستور کار واقع شده است.

این مسئول تاکید نمود: برای حفظ سلامت جامعه کار جمع آوری این افراد و وسایل حمل زباله آنها بصورت مستمر پیگیری خواهد شد.

شهبازی اضافه نمود: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح خواهان همکاری همه جانبه سایر ارگانهای ذیربط نیز هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فعالیت 1500 زباله گرد در کرمانشاه، خودرو و چرخ دستی این افراد توقیف می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت 1500 زباله گرد در کرمانشاه، خودرو و چرخ دستی این افراد توقیف می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید