نماینده عراقی: اعزام نیروهای جدید آمریکایی، موجب انفجار خشم مردم می گردد

به گزارش حمایت از تولید ملی، یک نماینده عضو فراکسیون امنیت و دفاع مجلس عراق گفت که اعزام نیروهای جدید آمریکایی در تابستان پیش رو، بی اعتنایی کامل به خواسته مردم این کشور است.

نماینده عراقی: اعزام نیروهای جدید آمریکایی، موجب انفجار خشم مردم می گردد

به گزارش گروه بین الملل حمایت از تولید ملی، کریم علیوی نماینده عضو فراکسیون امنیت و دفاع مجلس عراق در مورد اعزام نیروهای جدید آمریکایی به این کشور در تابستان امسال هشدار داد.

او به وبگاه المعلومه گفت که سخن وزیر خارجه آمریکا مبنی بر افزایش نیروهای این کشور در عراق در خلال تابستان، مقابله با خواسته مجلس است که خواستار اخراج تمامی این نیروها و خاتمه حضورشان در عراق شده است.

علیوی اضافه کرد: تصمیم آمریکا برای افزایش نیروهای خود در عراق مقابله با اراده کشور است و این اقدام به زودی موجب انفجار خشم مردم می گردد و دولت آمریکا باید بداند که تصمیم مجلس برای اخراج نیروهای خارجی برگرفته از خواسته ملی و مردمی است.

ارتش آمریکا در ششم اردیبهشت در بیانیه ای از طرح تابستانه اعزام نظامیان به عراق اطلاع داد و بیان کرد که تیپ دوم رزمی، لشکر هوابرد هشتاد و دوم مستقر در پایگاه فورت براگ کارولینای شمالی به عراق اعزام خواهند شد.

به گفته منابع عراقی در حال حاضر نیروهای آمریکایی در عراق در سه پایگاه محدود شده اند. بخشی اندک از آنها در پایگاه التاجی و بخش دیگر در دو پایگاه عین الاسد در استان الانبار و پایگاه الحریر در اربیل هستند.

ص

منبع: خبرگزاری فارس

به "نماینده عراقی: اعزام نیروهای جدید آمریکایی، موجب انفجار خشم مردم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نماینده عراقی: اعزام نیروهای جدید آمریکایی، موجب انفجار خشم مردم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید