نکو: هتاکی از تریبون مجلس به صندلی این نهاد آسیب می زند

به گزارش حمایت از تولید ملی، یک نماینده اسبق مجلس گفت: ادامه هتاکی ها از تریبون مجلس به شان و صندلی این نهاد آسیب می زند.

نکو: هتاکی از تریبون مجلس به صندلی این نهاد آسیب می زند

ابراهیم نکو در گفت وگو باحمایت از تولید ملی، اظهار کرد: هتاکی و فحاشی در مجالس کاربردی موهوم دارد. اگر نماینده ای فکر کند در صندلی نمایندگی مردم به وسیله فحاشی می تواند حقوق ملت را محقق کند، یعنی راه را اشتباه رفته است.

وی ادامه داد: باید انقلابی گری را بار دیگر تعریف کنیم؛ اما مجلسی که می گوید انقلابی است دارد با ادبیات نامناسب و هتاکی به صندلی مجلس آسیب می زند؛ مجلسی که با شعار انقلابی گری روی کار آمده باید به تمام معنا نمود آرمان های انقلاب باشد؛ سلامت باشد، الگو باشد، سلامت اقتصادی داشته باشد و از امکانات اقتصادی نمایندگی استفاده نکند.

نکو گفت: در این چهارماه اتفاق هایی افتاد که ثابت شد اکثریت نمایندگان این مجلس آن طوری که گفتند نیستند در کمتر از 4 ماه نزدیک به یک میلیارد تسهیلات دریافت کردند مردم با خود می گویند پس در سه سال و نیم آینده چه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: اگر این مجلس انقلابی است چه طور با این رویه هتاکی نوعی از رفتار غیر اسلامی و انقلابی را ترویج می نماید که اصلا در شان وصندلی نظام نیست. بنیانگذار انقلاب گفتند مجلس عصاره فضائل ملت است آیا مردم ما این چنین هستند که نمایندگان در مجلس رفتار می نمایند؟

این فعال سیاسی گفت: این نقدها به مجلس به معنی حمایت از دولت نیست؛ مردم هم از دولت هم مجلس شاکی و گله مند هستند. نمایندگان می توانند به جای فحش و هتاکی با آمار و ارقام حرف خود را بزنند.

وی در خاتمه گفت: اگر چنین رفتاری ادامه پیدا کند حرمت مجلس از بین خواهد رفت و دیگر صندلیی میان مردم نخواهد داشت. عقلای مجلس جلوی تکرار اینگونه مسایل را بگیرند که انتظار جامعه از آنها بیشتر از دیگر نمایندگان تازه کار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نکو: هتاکی از تریبون مجلس به صندلی این نهاد آسیب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکو: هتاکی از تریبون مجلس به صندلی این نهاد آسیب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید