پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه حمایت می نماید

به گزارش حمایت از تولید ملی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران در قالب برنامه های رویش، شکوفایی و جهش حمایت می نماید.

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه حمایت می نماید

به گزارش گروه فناوری حمایت از تولید ملی، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه در قالب برنامه های رویش، شکوفایی و جهش حمایت می نماید. براساس این فراخوان، صاحبان ایده های نوآورانه و فناورانه با قابلیت ایجاد کسب و کار با سطح آمادگی 1 تا 7 می توانند در قالب برنامه رویش، شکوفایی و جهش شرکت نمایند. (برنامه رویش: TRL1-3، برنامه شکوفایی: TRL4-6، برنامه جهش: TRL1-7)

زمان فراخوان 12 تا 31 تیرماه 1400 است و مخاطبان این برنامه دانشجویان، دانش آموختگان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران هستند.

بعلاوه ثبت نام متقاضیان فقط به صورت آنلاین و به وسیله وب گاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و منحصراً، در بازه زمانی فراخوان اعلام شده انجام می گردد و امکان آنالیز درخواست های ایمیلی، کارتابلی و یا خارج از بازه زمانی مقرر وجود ندارد.

لازم به ذکر است متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از این فراخوان به وب گاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مراجعه و یا با شماره 88220700 تا 4 داخلی 164/154/140 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه حمایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده های نوآورانه و فناورانه حمایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید