پرسنل شرکت نفت به دادسرا احضار شدند

به گزارش حمایت از تولید ملی، دادستان آبادان گفت: پرسنل شرکت نفت به دادسرا احضار شدند. دختر آبادانی پیش از این شکایتی از فرد مطرح شده در رسانه ها ثبت نکرده بوده است.

پرسنل شرکت نفت به دادسرا احضار شدند

به گزارش گروه اجتماعی حمایت از تولید ملی به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه حمید مرانی پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان با اشاره به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو اتفاق اخیر رخ داده در آبادان، گفت: دادیار شعبه هفتم دادستانی آبادان به منظور تکمیل تحقیقات پیرامون ماجرای اخیر رخ داده در این شهر، به احضار پرسنل شرکت نفت پیرو آنالیز صحت و سقم ادعای ضرب و شتم دختر جوان توسط آن ها، اقدام نموده است.

وی بیان داشت: در حال حاضر یکی از دوربین های مداربسته مستقر در محل حادثه برای بازیابی اطلاعات به مراجع ذی ربط ارائه شده و به محض وصول اطلاعات مندرج در آن، تحقیقات تکمیلی را ادامه می دهیم.

دادستان آبادان گفت: در هیچ تاریخی پیش از این شکایتی از جانب آن دختر جوان علیه این پرسنل شرکت نفت در سیستم قضائی درج نشده و تنها در اردیبهشت ماه امسال این دختر جوان علیه فردی که دوست این فرد بوده است، شکایتی را دایر بر سرقت اموال در شعبه دوم دادیاری دادستانی آبادان درج نموده بود.

وی در ادامه اضافه کرد: این خانم که مورد ضرب و جرح قرار گرفته، به پزشکی قانونی ارجاع شده است. مرانی پور تاکید نمود: این خانم به واسطه اتفاق اخیر، از این پرسنل شرکت نفت شکایت نموده است و قوه قضائیه نیز با جدیت و به صورت ویژه شکایت مذکور و پرونده را رسیدگی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسنل شرکت نفت به دادسرا احضار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسنل شرکت نفت به دادسرا احضار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید