پیش راه اندازی اورژانس سوختگی و پرتویی اراک در بهمن 99

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/مرکزی دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی از پیش راه اندازی پروژه سه هزار متری اورژانس سوختگی و پرتویی در بهمن ماه اطلاع داد.

پیش راه اندازی اورژانس سوختگی و پرتویی اراک در بهمن 99

بر اساس اعلام علوم پزشکی اراک، علی اصغر زارعان، اظهار داشت: بر اساس بازدید صورت گرفته از پروژه در حال احداث اورژانس پرتویی و سوختگی شهر اراک، این پروژه با همت و مدیریت استاندار و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک در بهمن ماه قابل بهره برداری است.

وی اضافه نمود: در قالب دو شیفت به صورت شبانه روزی تلاش می گردد که بحث ابنیه پروژه زودتر به اتمام برسد و قسمت تجهیزات این مرکز نیز با توان دانشگاه علوم پزشکی اراک در موعد مقرر به بهره برداری می رسد.

زارعیان با توجه به شرایط بسیار سخت و بحران کرونا، بیان نمود: تلاش و تلاش همه دست اندرکاران در این پروژه قابل تقدیر و سپاس است چراکه با توجه به این دوران بسیار سخت، دست همت خود را در ارائه سایر خدمات درمانی دریغ نکردند و امیدواریم با تدبیری که در بنیه مدیریتی استان مرکزی وجود دارد، در زمان مقرر و با استانداردهای خاص و ویژه دانشگاه علوم پزشکی اراک ضمن ارائه خدمت به مردم استان مرکزی، برای استان های همجوار نیز قابل استفاده باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز اظهار کرد: احتیاج به حق مردم استان مرکزی برای تخت های سوختگی در شهر اراک کاملا محسوس بود و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه این احتیاج رفع گردد.

سعیدرضا سلطانی گفت: پروژه سه هزار متری اورژانس سوختگی و پرتویی شهر اراک به همت سازمان انرژی اتمی و یاری اقتصادی سازمان به عنوان کارفرما و دانشگاه علوم پزشکی به عنوان بهره بردار، در حال اجرا و پیگیری است و به لطف خداوند تا بهمن ماه افتتاح خواهد شد.

وی در انتها بیان نمود: گرچه بحران کروناویروس موجب اختلال در عملکرد تمامی حوزه ها شده است، اما دانشگاه علوم پزشکی تمام توان خود را جهت ارائه خدمات مطلوب و بهتر درمانی به کار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پیش راه اندازی اورژانس سوختگی و پرتویی اراک در بهمن 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش راه اندازی اورژانس سوختگی و پرتویی اراک در بهمن 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید