اسم واتس اپ و اینستاگرام تغییر می نماید

به گزارش حمایت از تولید ملی، اگرچه فیسبوک سال ها قبل اینستاگرام و واتساپ را خریداری نموده و بسیاری از کاربران از این موضوع اطلاع دارند، ولی ظاهرا برای فیسبوک این موضوع کافی به نظر نمی رسد و می خواهد نام خود را به این پلتفرم ها اضافه کند. به همین دلیل، به زودی نام اینستاگرام به Instagram from Facebook و نام واتساپ به WhatsApp from Facebook تغییر پیدا می نماید. سایت The Information برای نخستین بار این خبر را منتشر کرد که سپس فیسبوک آن را مستقیما تایید کرد.

اسم واتس اپ و اینستاگرام تغییر می نماید

گفته می گردد این عنوان جدید در صفحه اپ استور و گوگل پلی هر دو اپلیکیشن نمایش داده می گردد. البته تا اطلاع ثانوی، در هوم اسکرین این اپلیکیشن ها همچنان نام قبلی ارائه می گردد. سخنوگوی فیسبوک به سایت The Information گفته: ما می خواهیم درباره محصولات و سرویس هایی که بخشی از فیسبوک هستند، شفاف تر باشیم. مارک زاکربرگ هم مدتی قبل اعلام نمود میخواهد سیستم پیغام رسان موجود در فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ را یکپارچه کند تا کاربران آن ها بتوانند مستقیما با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند.

اخیرا فیسبوک به دلیل مسائل مربوط به نقض حریم خصوصی کاربران مورد نقدها زیادی قرار گرفته است و اخیرا سازمان ارتباطات فدرال آمریکا هم اعلام نموده که میخواهد خریدهای متعدد فیسبوک را مورد آنالیز قرار بدهد تا ببیند که آیا این کارها به هدف نابود کردن رقبا بوده است یا نه. و حالا، فیسبوک میخواهد نام خود را به دو مورد از مهم ترین خریدهای خود اضافه کند.

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسم واتس اپ و اینستاگرام تغییر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسم واتس اپ و اینستاگرام تغییر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید