اولین گوشی مجهز به دو نمایشگر شرکت ویوو را ببینید

به گزارش حمایت از تولید ملی، مشخصات گوشی جدید Nex 2 ساخت شرکت ویوو که قرار است با دو نمایشگر فراوری گردد، در فضای مجازی فاش شد.

اولین گوشی مجهز به دو نمایشگر شرکت ویوو را ببینید

به گزارش خبرنگار ، خبرها و تصاویر فاش شده جدید نشان می دهند که یک گوشی جدید Nex ساخت کمپانی ویوو با دو نمایشگر، دوربین اصلی سه گانه و یک حلقه عجیب LED قرار گرفته شده در پشت آن فراوری خواهد شد. شایعات حاکی از این است که ویوو Nex 2 در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و جایگزین گوشی Nex S خواهد بود که به دلیل دوربین بیرون جهنده خود مشهور شده است.

همانند نوبیا X، گوشی آینده ویوو، Nex 2 دارای طراحی دو نمایشگره خواهد بود تا نسبت صفحه نمایش به بدنه نمایشگر جلویی بالاتر برود. نمایشگر دوم روی این گوشی فقط به این دلیل طراحی شده است که اگر کاربران سلفی بخواهند بگیرند، آن را بچرخانند و از دوربین سلفی استفاده نمایند. همچنین برای مکالمه تصویری، کاربران باید گوشی را بچرخانند در نتیجه هیچ نیازی به بریدگی بالای صفحه نمایش برای جا دادن دوربین سلفی روی نمایشگر اصلی گوشی نیست.

علاوه بر نمایشگر دوم، این گوشی هوشمند دارای یک حلقه RGB LED در اطراف دوربین سه گانه خود است. ظاهرا، یکی از استفاده های این حلقه درخشیدن در زمان دریافت نوتیفیکیشن است. هنوز اطلاعاتی درباره دوربین های این گوشی فاش نشده است اما شایعه شده است که Nex 2 دارای یک سنسور (TOF (Time of Flight باشد که سال جاری در شانگهای رونمایی شد. نمونه اولیه ای که ویوو رونمایی نموده بود قادر بود از اجسام و افراد مدل های سه بعدی تهیه کند با این وجود می توان انتظار داشت از سنسور یاد شده در عکاسی و واقعیت افزوده استفاده گردد.

به تازگی، تصاویری در فضای مجازی از این گوشی منتشر شده است که مشخصات ظاهری این گوشی دو نمایشگره را نشان می دهد. علاوه بر این تصاویر، فیلمی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گداشته شده است که تقریبا ویدئوی جعبه گشایی ویوو Nex 2 است.

اضافه شدن سنسور TOF به Galaxy S10

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اولین گوشی مجهز به دو نمایشگر شرکت ویوو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین گوشی مجهز به دو نمایشگر شرکت ویوو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید