دانشگاه امیرکبیر برای رسیدن به دانشگاه های نسل سوم 3 برنامه اصلی دارد

به گزارش حمایت از تولید ملی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه های نسل سوم، شاخص افزایش قراردادهای صنعتی، توسعه نوآوری و مهارت افزایی را جز برنامه های اصلی خود قرار داده است.

دانشگاه امیرکبیر برای رسیدن به دانشگاه های نسل سوم 3 برنامه اصلی دارد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی حمایت از تولید ملی به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در جلسه بازدید رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از برج فناوری این دانشگاه گفت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر قدیمی ترین دانشگاه صنعتی کشور بشمار می رود و اکنون دارای بیش از 14 هزار دانشجو است.

وی افزود: درحال حاضر 50 درصد دانشجویان این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: این دانشگاه دارای 534 عضو هیات علمی است که طی چند سال اخیر 120 عضو هیات علمی جدید در این دانشگاه جذب شده است.

معتمدی با بیان اینکه دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سال 86 دارای برنامه راهبردی بوده است، افزود: براساس برنامه راهبردی باید این دانشگاه در سال 1404 جز 100 دانشگاه برتر جهان قرار گیرد.

وی ادامه داد: تبدیل دانشگاه به دانشگاه های نسل سوم نیز از دیگر اهداف برنامه راهبردی این دانشگاه است که برای دستیابی به این اهداف سه شاخص افزایش قراردادهای صنعتی، توسعه نوآوری و مهارت افزایی مورد توجه است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در این راستا تا به امروز 5 مرکز نوآوری در دانشکده های این دانشگاه راه اندازی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "دانشگاه امیرکبیر برای رسیدن به دانشگاه های نسل سوم 3 برنامه اصلی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیرکبیر برای رسیدن به دانشگاه های نسل سوم 3 برنامه اصلی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید