استارتاپ

بقای کسب وکارها نیازمند توجه مستمر به نوآوری است

وبینار نقش نوآوری باز در کسب وکارها به همت مرکز نوآوری و شتاب دهی صادرات اتاق ایران برگزار گردید. در این نشست حرکت کسب وکارها به سمت نوآوری به عنوان یک الزام برای حفظ بقای بنگاه ها عنوان شد.

18 خرداد 1401

رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده هاست

مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل، یکی از رسالت های ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را باز کردن فضا برای ایده های نو دانست و با اشاره به تجربۀ پیروز ایرانسل در سرمایه گذاری روی شرکت اسنپ گفت:...

17 آذر 1399

خبرنگاران فرصت های نوین استارت آپی در حوزه برق تهران فراهم شد

تهران- خبرنگاران- مدیرعامل توزیع برق تهران بزرگ گفت: به منظور فراهم سازی زمینه فعالیت کسب و کارهای نوین و شرکت های دانش بنیان و به کارگیری ایده های خلاق، با آغاز طرح تجمیع کننده بار در این شرکت، زمینه فعالیت علاقه مندان به استارت آپ های حوزه انرژی با هدف...

12 مرداد 1399

هوش مصنوعی راه حل جدید شرکت های ایرانی

بدون شک یکی از جدیدترین و جذاب ترین حوزه هایی که در سالیان اخیر دنیای فناوری را تحت تأثیر خود قرار داده، هوش مصنوعی است.

7 اسفند 1398

فرصت ها و تهدیدات اکوسیستم استارت آپی کشور

فرصت ها و تهدیدات اکوسیستم استارت آپی کشور در جلسه 102 کمیسیون نخبگان و آینده نگاری علم و نوآوری دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی آنالیز شد.

25 مرداد 1398

نگاهی به جاذبه های گردشگری از دریچه واقعیت مجازی

با یاری تکنولوژی واقعیت مجازی و شبیه سازی مکان های مورد علاقه خود می توانید به صورت مجازی به نقاط مختلفی سفر کنید و در حالیکه روی جایگاه نشسته اید، از این سفر لذت ببرید.

22 مرداد 1398

امکان مشاهده ویدئوی مورد نظر کاربران با هوش مصنوعی

محققان دانشگاه صنعتی شریف با استفاده از فناوری هوش مصنوعی بستری را فراهم کردند تا کاربران به ویدئوهای مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

2 مرداد 1398

90 درصد دانشجویان استفاده از کتاب فیزیکی را ترجیح می دهند

عادل تقوی رییس انتشارات جهاد دانشگاهی گفت: 90 درصد دانشجویان استفاده از کتاب فیزیکی را نسبت به دیجیتال ترجیح می دهند.

22 تیر 1398