حفظ سلامت دانشجویان اولویت نخست ما است

به گزارش حمایت از تولید ملی، خبرنگاران/خوزستان رییس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان با اشاره به شرایط قرمز استان به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: درباره نحوه برگزاری آزمون های سرانجام ترم موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان، متناسب با شرایط استان تصمیم گیری می کنیم و حفظ سلامت دانشجویان، اولویت نخست ما است.

حفظ سلامت دانشجویان اولویت نخست ما است

سیدعلیرضا علوی در گفت و گو با حمایت از تولید ملی مطرح نمود: تا به امروز مطابق مصوبه شورای آموزشی آزمون های انتها ترم موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی خوزستان از نیمه تیرماه به صورت حضوری برنامه ریزی شده است اما اگر شرایط استان در این تاریخ به گونه ای باشد که ستاد مدیریت کرونا در استان حضور دانشجویان را همراه با مخاطره اعلام کند، قطعا تصمیم متناسب با شرایط را اتخاذ خواهیم کرد.

وی با بیان این که در سه ماه گذشته خانواده های زیادی با رعایت قرنطینه خانگی به سلامت فرزندان خود توجه داشته اند، اظهار داشت: فرزندان ما نیز در این شهر مشغول به تحصیل اند و نگرانی به جای خانواده های دانشجویان بابت سلامتی فرزندان شان را کاملا درک می کنیم. لذا با توجه به ابلاغیه های ستاد مدیریت کرونا، درباره امتحانات و همچنین کلاس ها و کارگاه های مربوط به دروس عملی برنامه ریزی خواهیم کرد.

علوی در انتها بر لزوم توجه جدی اساتید و دانشجویان به ارزشیابی مستمر در کلاس های مجازی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "حفظ سلامت دانشجویان اولویت نخست ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفظ سلامت دانشجویان اولویت نخست ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید