تئاتر

معرفی هتل آدالیا الیت لارا در آنتالیا ، 5 ستاره

هتل آدالیا الیت لارا (Adalya Elite Lara Hotel) با در اختیار گذاشتن ساحلی خصوصی و امکاناتی مدرن از مهمانان شهر آنتالیا پذیرایی شایسته ای را به عمل می آورد. با اقامت در هتل آدالیا الیت لارا این فرصت را خواهید داشت تا در کنار خدمات دهی بی نظیر کارکنان هتل از امکاناتی...

11 شهریور 1401

داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه

شب گذشته نخستین سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی رزاق کریمی منتشر شد. سریالی سی قسمتی که هر شب از ساعت 20 و 45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و انتشار آن تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

23 مرداد 1401

سنت های اصیل ایرانی با لبخند بهار زنده می شوند

تهران (پانا) - جشنواره لبخند بهار نوروز 1401 شامل اجرای نمایش، آیین های محلی، عروسک گردانی و احیای سنت های ملی است.

2 خرداد 1401

معرفی هتل 4 ستاره سافران در باکو

هتل سافران باکو | Safran Hotelاین هتل 4 ستاره برای هر اتاق خود تراسی دارد که نمایی از شهر و خیابان را به نمایش می گذارد. هتل سافران باکو Safran Hotel در ناحیه گیاندزلیک باکو قرار گرفته است و ایستگاه قطار مرکزی باکو، تنها 5 کیلومتر از هتل فاصله دارد. بعلاوه ترانسفر...

20 فروردین 1401

لو رفتن قهر نیکی کریمی با هادی حجازی فر در صحنه آتابای !

خبرنگاران: ماجرای قهر نیکی کریمی با هادی حجازی فر سر صحنه فیلم سینمایی آتابای چیست .

9 اسفند 1400

مجری سابق تلویزیون: جز امید کاری از دست مان ساخته نیست

جواد یحیوی که برای آینده تئاتر چندان خوش بینی نیست، می گوید که دل خوشی از زندگی مدرن ندارد و فکر می کند انسان در دوران کهن به روح زندگی نزدیک تر بوده است.

13 دی 1400

خبرنگاران بازگشت به روابط انسانی در سی وهشتمین جشنواره جهانی فجر

تهران- خبرنگاران- فیلم سینمایی بن بست به کارگردانی وینکو میدرندورفر با مضمون احیای روابط انسانی در سی وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد.

13 تیر 1400

کمدی در سه پرده اتول سورون تولید تئاتر مستقل تهران

تهران (پانا) - اُتول سورون دوازدهمین تولید تئاتر مستقل تهران به کارگردانی شهروز دل افکار بزودی به روی صحنه می رود.

18 آبان 1399

فیلم منگی؛ وامدار سینما یا تئاتر؟!

این فیلم به شیوه پلان-سکانس و بدون هیچ گونه تقطیع نما فیلم برداری شده که تجربه ای جالب از لحاظ شکست زمان به آینده، گذشته و حال است. هرچند پیش از این شهرام مکری در فیلم ماهی و گربه به چنین تجربه ای دست زده بود.

7 آبان 1399

این نمایش را از فاصله دور ببینید

پگاه طبسی نژاد همزمان با اولین اجرای نمایشزمستان/ داخلی/ خانه عروسک بیان کرد که این نمایش در ادامه تجربیات قبلی اش در حوزه تئاتر رسانه - محور اجرا می شود.

28 اردیبهشت 1399

آلبوم عکس و بیوگرافی شهرام حقیقت دوست

شهرام حقیقت دوست، زاده 27 اسفندماه 1351 در تهران بازیگر ایرانی و دانش آموخته کارشناسی رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است.

24 اردیبهشت 1399

آشنایی با عجایب هفتگانه جدید دنیای مدرن

عجایب هفتگانه بسیار مورد توجه جهانیان هستند و حداقل یکبار در سال در مورد آن ها خبر یا نکته ای می شنویم. این بناهای فوق العاده به این دلیل لقب شگفتی را به خود اختصاص داده اند که قدرت مهندسی و تکنیک های معماری استفاده شده برای ساخت آن ها، ناشناخته بوده و...

20 دی 1398

وعده احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

موسسه بهمن سبز حوزه هنری با تعامل شهرداری اصفهان بزرگ ترین مجتمع تفریحی تجاری اصفهان را در خیابان چهارباغ در محل سینما همایون سابق احداث می نماید.

14 مرداد 1398

فقط امروز رایگان بخوانید؛ با سفر هنرمند به جست و جوی معنای زندگی برویم

کتاب های زیادی با هدف الهام بخشی و ارائه دستور العملی ساده برای موفقیت نوشته شده اند، اما بعد از خواندن بسیاری از آنها چیزی جز سرگرمی نصیب مان نشده است اما کتاب سفر هنرمند تنها یک کتاب سرگرم کننده نیست، بلکه دستورالعملی است برای عبور از موانع و پیدا...

25 بهمن 1397